فروش پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن برای کسب و کارهای کوچک

فروش پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن برای کسب و کارهای کوچک

سه شنبه 1396.01.15

بزرگترین شرکت سازنده تجهیزات نظارت تصویری، هایک ویژن (Hikvision) برای ارائه سرویس بهتر به شرکای تجاری و افزایش فروش اقدام به ارائه راهکارهایی در سطوح کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) نموده است. این اقدام هایک ویژن برای اولین بار در مناطق فروش ایالات متحده آمریکا، کانادا و بخش کلی آمریکای شمالی در قالب فروش پکیج های ارزان قیمت دوربین مداربسته و رکوردرهای هایک ویژن به نفع کاربران و مهمتر شرکای تجاری و پخش کننده های دوربین مدار بسته صورت می پذیرد.

بگفته باب ژرمان سرپرست و مدیر ارشد تولید هایک ویژن :

این پکیج یا کیت محصولات هایک ویژن شامل یک رکوردر تصویر دوربین مدار بسته و چندین دوربین مداربسته داخل یک جعبه خواهد بود. این کیتها در دو سطح در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت : Super Value و Performance. اجزای بکار رفته دقیقا مطابق با نیاز مشاغل و کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) انتخاب شده اند تا سیستم هایی کوچک و سریع النصبی برای کاربران باشند.

در ادامه داگ گری، مدیر تولید هایک ویژن افزود :

درواقع این بسته یک سیستم امنیتی همه منظوره (All-in-one) با تمام ویژگیهای پرکاربرد هایک ویژن خواهد بود که در کسب و کارهای نوپا، محیطهای مسکونی یا متغیر براساس درخواست کاربران کار می کنند.

ضمن اینکه نصب آسان و سریع Plug-and-Play این سیستم بدون صرف وقت کار را راه می اندازد.

تجهیزات پکیج دوربین مداربسته توربو اچ دی Super Value هایک ویژن (Hikvision TurboHD Super Value Kits) بصورت خوکار همدیگر را شناسایی می کنند و دوربین های مدار بسته با UTC یا کار بر اساس کابل کواکسیال از طریق سیستم منوی OSD و قابلیتهای کار در روز/شب، منوی OSD، DNR ، IR هوشمند، برخورداری از رزولوشن 2 مگاپیکسل و بدنه واترپروف IP66 بخوبی کار خواهند کرد. رکوردرهای DVR با فشرده سازی H.264+، خروجیهای تصویر HDMI و VGA در پنل پشتی، برنامه زمانبندی ضبط قابل تغییر، پخش همزمان تصویر دوربین مدار بسته و برخورداری از هارددیسک در زمان خریداری در اختیار کاربر خواهند بود.

فروش پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن

پکیج دوربین های مدار بسته تحت شبکه Super Value هایک ویژن هم شامل دوربین های مدار بسته دام 2 مگاپیکسلی (HD) برای فضای آزاد با بدنه IP67 و مقاومت در برابر خرابکاری (IK10) خواهد بود که از ال ای دی های دید در شب IR برای کار در روز و شب برخوردارند. NVR های هایک ویژن در این بسته نظارت تصویری از رزولوشن HD دوربین های مدار بسته 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می کنند و قابلیت VCA یا تحلیلگر محتوای ویدئویی نیز از قابلیتهای برجسته این پکیج به حساب می آید.

این سیستمهای نظارت تصویری بر مبنای رکوردرهای DVR یا NVR هایک ویژن، می توانند از طریق تلفن هوشمند یا اسمارت فون و با استفاده از نرم افزار رایگان هایک ویژن (iVMS-4500) یا با استفاده از یک کامپیوتر شخصی توسط نرم افزار کاربری SW (iVMS-4200) مشاهده یا مدیریت شوند. هارددیسک موجود در پکیج و تعبیه شده داخل رکوردرها هم برای ضبط تصاویر بمدت چند روز کفایت خواهد کرد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.