دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ

دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ

شنبه 1394.06.07

دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ

سامسونگ با داشتن طیف گسترده ای از دوربین مدار بسته تحت شبکه هر از چند گاهی نوع جدیدی از محصولات روز دنیا را به بازار عرضه می کند. محصول جدید سامسونگ دوربین مداربسته 3 مگاپیکسل با کیفیت HD و دارای خصوصیات منحصر بفردی مثل  WDR و SSDR ،کاهش نویز فوق العاده سامسونگ، رمزگذار هوشمند، قابلیت های هایبریدی و … می باشد

دوربین مداربسته دام سامسونگ امروزه بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. این دوربین مداربسته ظاهر زیبا و ظریفی دارد که با نصب آسان همراه است. سامسونگ یک دامنه وسیع از مدل های دام ثابت را در میان دوربین مدار بسته IP ارائه می کند.

دوربین مداربسته دام گردان

دوربین مدار بسته دام گردان جزء متداول ترین دوربین مداربسته می باشد و بهترین ویژگی آن کارایی در قرار دادن دوربین مداربسته در یک موقعیت و جهت خاص و همینطور زوم روی آن قسمت است. ظاهر این  دوربین مدار بسته دام های گردان به گونه ای می باشد که با معماری محیط اطراف خود به خوبی هماهنگ می شود.

دوربین مداربسته صنعتی

کاربرد این دوربین مدار بسته در عرصه های  صنعتی می باشد. بیشتر دوربین مدار بسته تحت شبکه سامسونگ هیبریدی هستند تا بتوان به عنوان یک دوربین مداربسته آنالوگ یا یک دوربین مداربسته IP باشند و در زمینه وضوح تصویر از VGA تا 3 مگاپیکسل گسترده اند و به علاوه پردازشگر سیگنال دیجیتال سامسونگ DSP حق انتخاب وسیعی از ویژگی های برجسته را ارائه می کند.

Ipolis apps

با بهره گیری از موبایل ipolis apps می توانید از تصاویر سیستم امنیتی خود را به صورت آنلاین دیدن فرمائید و کنترل دوربین مداربسته خود شامل چرخش و زوم دوربین مداربسته ptz تحت شبکه را  در دست بگیرید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.