جدیدترین دوربین مداربسته PTZ فلر

جدیدترین دوربین مداربسته PTZ فلر

دوشنبه 1396.03.01

دوربین مداربسته FLIR به نام Quasar CP-4221-30x با رزولوشن HD بفرم دوربین های مداربسته PTZ چرخشی بتازگی به بازار دوربین های مداربسته پیوسته است. شرکت فلر مدعی است که این دوربین مداربسته با کمترین پهنای باند ممکن در بین دوربین های مدار بسته با استفاده از تکنولوژی پردازش حرکات با کدک پیشرفته H.264 در سیستم نظارت تصویری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت فلر تاکید کرده است که این دوربین مداربسته از سرعت ضبط بالایی برخوردا است که استفاده از آنها در فضاهای شهری، سایتهای زیربنایی مهم، فرودگاهها و ... را تضمین می نماید. زیرا در محیط های شهری، استادیوم ها، فرودگاهها و موسسات مالی اغلب سوء قصدها بسیار سریع رخ می دهد و این دوربین مداربسته بخوبی می تواند این تغیرات را با سرعت مناسب پوشش دهد.

بدلیل برخوراری از تکنولوژی پردازش حرکات با کمترین Bitrate، مصرف پهنای باند و حافظه این دوربین مداربسته به یکی از نمونه های برتر در صرفه جویی منابع تبدیل شود. در تنظیمات دوربین مدار بسته فلر می توانید حداکثر پهنای باند مصرفی را محدود نمایید که قابلیت جالبی است. این محدوده از 64Kbps تا 8Mbps قابل تغییر خواهند بود. ضمن اینکه تکنولوژی تنظیم خودکار شرایط تصویر دوربین مداربسته فلر شرایط ضبط تصاویر را به بهترین حالت تبدیل می کند.

فلر (FLIR) روی قابلیت ردیابی خودکار دوربین مداربسته PTZ جدید تاکید فراوانی داشته است. بر اساس این قابلیت با تعیین حدود و اهداف مورد نظر ، دوربین های مداربسته سری FC می توانند با تحلیلگر ویدئویی اهداف متحرکی که از برد یک دوربین مداربسته PTZ خارج و به دیگری وارد می شوند را بخوبی بصورت یکپارچه در سیستم نظارت تصویری وسیع دنبال نماید.

این سری دوربین مداربسته FLIR بدون نیاز به تنظیمات، تنها با وصل پورت IP بدون نیاز به کابل اختصاصی بین انکدر تحلیل ویدئویی و دوربین مداربسته کار خواهند کرد.

یکی از جدیدترین قابلیتهای بکار رفته در سیستم تحلیلگر ویدئویی این دوربین مداربسته PTZ، تشخیص حرکات دست یا حرکات مسلحانه خواهد بود که مظنونین به حرکات خرابکارانه را بسرعت تشخیص می دهد. البته این قابلیت و ردیابی خوکار دوربین مداربسته PTZ فلر در سیستم های نظارت تصویری با برند متفاوت قابل استفاده نیستند.

دوربین مدار بسته CP-4221 فلر با رزلوشن HD 1080P و سرعت 30 فریم در ثانیه قادر است بدلیل برخورداری از قابلیت WDR قدرتمند در نور کم و سرعت شاتر اختصاصی محیط شهری را در تمام شبانه روز پوشش دهد. سرعت شاتر این دوربین مداربسته بصورت ویژه قادر است با سرعتی در محدوده 1.0 تا 1/10000 عمل کرده در نور کم تصاویر بهتری نشان دهد.

قابلیتهای متداول مثل AGC Control، BLC، 3DNR، EIS و تشخیص حرکت هم در این دوربین مداربسته PTZ در دسترسند. محدوده چرخش افقی 360 درجه پیوسته و محدوده عمودی 200 درجه ای (10- تا 190 درجه) با سرعت چرخش 0.13 تا 90 درجه در ثانیه قدرت مانور دوربین مداربسته CP-4221 را بسیار بالا برده است. در پروفایلهای حرکتی می توانید سرعتی برابر 400 درجه در ثانیه را نیز تعیین نمایید که ردیابی خودکار را بسیار قدرتمند کرده است.

در حال حاضر تصاویر و اطلاعات بیشتری از این دوربین مدار بسته منتشر نشده است. سی سی تی وی آنلاین در آینده در مورد آن بیشتر خواهد گفت.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.