جدیدترین دوربین مداربسته 4K بولت با لنز متحرک(Varifocial) از یونی ویو

جدیدترین دوربین مداربسته 4K بولت با لنز متحرک(Varifocial) از یونی ویو

يکشنبه 1395.09.21

دوربین مداربسته بولت 4K جدید شرکت یونی ویو با شمایلی مشابه با سری قبل، با دارابودن لنز متحرک یا Varifocial و بهره مندی از سنسور 1/2.5” با رزولوشن 8 مگاپیکسلی نظارت محیطی بسیار مناسبی را با برد بلند در اختیار کاربران قرار می دهد. لنز این دوربین مداربسته یونی ویو می تواند در طیفی از 2.8 میلیمتر تا 12 میلیمتر تغییر فاصله کانونی داده و با گشودگی F1.6 و بهره مندی از P-Iris  کارکرد بسیار خوبی هم در نور کم داشته باشد.

زاویه دید دوربین مداربسته در نزدیک ترین فاصله لنز (2.8 میلیمتر) معادل 93 درجه و در فاصله تله یا متمرکز تقریبا 34 درجه می باشد که نشان از قابلیت بالای لنز متحرک این محصول دارد.

بخاطر استفاده از فیلتر فیزیکی حذف نور IR یا ICR براحتی دوربین در حالت نور روز و دید شب سوئیچ شده و در شب نیز بخوبی با پروژکتور IR هوشمند می تواند تا محدوده 100 متری را بخوبی پوشش دهد.

میزان سیگنال به نویز این دوربین مدار بسته کمی بیش از 55 دسی بل است که تکنولوژی WDR واقعی با 120 دسی بل نیز آنرا قدرتمند تر کرده و نویز تصویر در فضاهای متغیر و صحنه هایی با کنتراست نوری متنوع را به حداقل می رساند. در این بین 3D DNR یا کاهش نویز دیجیال هم تصاویر را بیش از پیش شفاف می نماید.

رزولوشن دقیق تصاویر این دوربین مداربسته یونی ویو 2160*3840 می باشد که معادل 8.3 مگاپیکسل و 4K بوده و براحتی می تواند در این رزولوشن با 30 فریم در ثانیه می توانید از ضبط تصاویر ویدئویی لذت ببرید.

یونی ویو تقریبا در بین رقبای منطقه ای اولین شرکتی بحساب می آید که از پلتفرم H.265 استفاده می کرده و دوربین مدار بسته IPC268ER9-DZ هم علاوه بر کدک H.265 از کدک H.264 و MJPEG هم پشتیبانی می کند.

از ویژگیهای قابل قبول و کارآمد این دوربین مداربسته پشتیبانی از تصویر کریدور یا 9:16 و ROI است که در کنار استاندارد IP67 می تواند آنرا برای استفاده در سیستمهای نظارت محیطی یا فضای آزاد در پیرامون یک محوطه مناسب سازد.

دوربین مداربسته یونی ویو IPC268ER9

در بحث توان عملیاتی، برخورداری از محدوده الکتریکی قابل تحمل 25 درصدی برای سیستمهای نظارت تصویری بزرگ با تعداد دوربین مداربسته بالا بسیار کارآمد است و چون تحمل محدوده دمایی 100 درجه ای در مشخصات این دوربین دیده می شود عملا دست کاربر را برای استفاده از آن در هر محیطی باز می گذارد. محدوده دمای متحمل این دوربین مدار بسته از 40 درجه زیر صفر تا 60 درجه بالای صفر و با میزان رطوبت حداکثر 95 درصدی می باشد که در بین برترین محصولات قرار می گیرد.

این دوربین مدار بسته یونی ویو از 3 جریان تصویری همزمان و ارائه به 8 OSD مختلف برخوردار است که می تواند با توجه به برخورداری از استاندارد ONVIF و پشتیبانی از API با تمام اجزا سیستم نظارت تصویری بخوبی رابطه برقرار نماید و کاربر نگران سازگاری و یکپارچگی نباشد.

در انتها اگر منصف باشیم باید بگوییم که دفترچه راهنمای یونی ویو بسیار کامل و جالب است و تقریبا جزء جزء مسیرها و شرایط را نشان داده و بخوبی می تواند به کاربران در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته و حتی کار با هر یک از تنظیمات نرم افزاری و تحت شبکه Uniview به کاربر کمک شایانی نماید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.