سه دوربین مداربسته مقاوم به انفجار جدید اکسیز

سه دوربین مداربسته مقاوم به انفجار جدید اکسیز

دوشنبه 1396.02.11

سه محصول جدید اکسیز از سری دوربین های مداربسته مقاوم به انفجار (ضد انفجار) بزودی روانه بازار دوربین های مدار بسته خواهد شد. این دوربین های مداربسته به حسگر حرارتی مجهزند و می توانند بصورت ریموت کنترل شوند.

این دوربین های مداربسته قادرند در محیطهای خارج از دسترس، کوره ها و محیطهای حساس مورد استفاده قرار گیرند و بسرعت با تشخیص انفجار یا حرارت بالا اعلام هشدار کرده و نیروهای انسانی را با خبر سازد. محیطهای صنعتی و تجاری و ماشینی می توانند از قابلیت این دوربین های مداربسته اکسیز به بهترین وجه بهره ببرند.

براساس استانداردهای صنعتی و پروتکلهای محیطهای بشدت حفاظت شده، دوربین های مداربسته جدید به ساختار SCADA مجهزند که می تواند قابلیتهای تکنولوژی دوربین های مداربسته حرارتی را تکمیل نماید.

دوربین های مدار بسته جدید مقاوم به انفجار و مجهز به سیستم هشدار حرارتی قادرند بخوبی حوادث را تشخیص داده و جان کارمندان را در محیطهای صنعتی و ماشینی حساس حفظ نماید.

فروش دوربین مداربسته ضد انفجار اکسیز

سه دوربین مداربسته جدید اکسیز عبارتند از :

  • دوربین مداربسته XF60-Q2901 مقاوم به انفجار با تشخیص حرارت (هشدار حرارتی)
  • دوربین مداربسته XP40-Q1942 مقاوم به انفجار با تشخیص حرارت بفرم PTZ
  • دوربین مداربسته XF40-Q2901 مقاوم به انفجار با تشخیص حرارت (هشدار حرارتی)

Martina Lundh مدیر تولید اکسیز در این باره افزود :

اپراتورهای محیطهای صنعتی وظایف خطرناک سختی دارند. برای انجام بهینه کارها در محیطهای بزرگ و صنعتی نیاز به حفظ سلامت، ایمنی و قوانین کاری بیش از پیش باید رعایت شوند. دوربین های مداربسته جدید اطلاعات حساس لحظه ای را گزارش می کنند و امکان واکنش سریع برای حفظ جان افراد را مهیا می کند.

دوربین های مداربسته حرارتی مقاوم به انفجار اکسیز می توانند حرارت تجهیزات، نشتی لوله ها، تشخیص آتش سوزی و نظارت بر امنیت پیرامونی را بطور کامل زیر نظر بگیرند. علاوه بر این می توانند به عملکردها و پروسه های کاری بصورت مجازی نظارت داشته و قابلیت کنترل از راه دور را برای تعمیر و نگهداری تجهیزات نظارت تصویری مهیا کنند.

دوربین مداربسته PTZ حرارتی اکسیز XP40-Q1942 به تثبیت کننده الکترونیکی تصویر و کدک هوشمند ZipStream مجهزست که کیفیت تصاویر را در محیطی پرتنش بهبود می بخشد.

در بین محصولات نظارت تصویری جدید اکسیز، دوربین های مداربسته ای که با نام پیش وند XP شروع می شوند از نوع PTZ و دوربین های مداربسته با پیش وند نام XF از نوع  Fixed Dome می باشند.

دوربین مداربسته ضد انفجار اکسیز

دوربین مداربسته XF40-Q1765 با بدنه ای از جنس استیل مقاوم SAE 316L و رزولوشن Full HDTV 1080P قادر است در محدوده دمایی 50 درجه زیر صفر تا 60 درجه بالای صفر به کار خود ادامه دهد. از ویژگیهای دیگر این دوربین مداربسته می توان به زوم اپتیکال 18X و سرعت ضبط تصویر 30 فریم در ثانیه اشاره کرد. دوربین مداربسته سری XP40 علاوه بر مشخصات بالا با فرم بدنه PTZ می تواند بصورت افقی بدون محدودیت 360 درجه و بصورت عمودی 180 درجه امکان چرخش داشته باشد.

براساس اعلام شرکت اکسیز (Axis) سه دوربین مداربسته جدید قرار است در ماه جاری میلادی به بازارهای جهانی عرضه شوند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.