سری جدید دوربینهای مدار بسته Hanwha Wisenet X

سری جدید دوربینهای مدار بسته Hanwha Wisenet X

دوشنبه 1395.11.04

سری محصولات نظارت تصویری شرکت Hanwha با خانواده Wisenet شامل زیر گروههایی با عنوان P، Q، HD+، T و X در نمایشگاه اینترسک 2017 دبی به نمایش گذاشته شدند. از آنجاییکه بازار خاورمیانه برای محصولات نظارت تصویری و سیستمهای امنیتی نسبت به گذشته وسیعتر و جذابتر شده است، شرکتهای زیادی مثل Hanwha یا سامسونگ سابق، فعالانه تر وارد این نمایشگاه شده است.

شرکت هانوها بتازگی از تولید 5 چیپست جدید با عنوان سری Wisenet X اخباری منتشر کرده است که به عنوان هسته مرکزی تکنولوژی شرکت Hanwha محسوب می شود.

 به گفته مدیرعامل بخش کسب و کار شرکت Hanwha Techwin :

5 چیپست جدید سری Wisenet، با کارکردهایی بالاتر در لیست اولین محصولات ارائه شده بر مبنای راهکارهای تک چیپستی قرار می گیرند. در نتیجه خط تولید دوربینهای مداربسته جدید 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی استانداردهای صنعتی جدیدی را تعریف خواهند کرد که نه تنها تصاویر بسیار واضح اولویت اصلی است بلکه پردازش تصویری سریعتر و قابلیتهای بروز شده تری نیز همراه خواهند داشت.

سری دوربینهای مدار بسته جدید Wisenet X از WDR با میزان 150 دسی بل و تثبیت کننده تصویری بروزی برخوردارند که با استفاده از سنسورهای ژیروسکوپی و تصاویر بسیار واضح 7/24 قابلیتهای کار در نور کم را افزایش می دهند. با استفاده از دومین نسل تکنولوژیهای فشرده سازی منحصر به فرد Hanwha Techwin با نام WiseStream II، بهترین شرایط ممکن برای دوربینهای مدار بسته Hanwa Techwin برای سازگاری با پهنای باند موجود مهیا شده است. یکی از قابلیتهای مناسب دیگر این سری چیپستها برخورداری از قابلیت تحلیلگر ویدئویی داخلی است که نیاز به دستگاههای VMS را کاهش می دهد.

سری محصولات جدید Wisenet X به محصولات اخیر Wisenet P و Wisenet Q هانوها افزوه شده اند و قرار است با قیمتهای رقابتی بر اساس کارکرد مناسب نیازهای بازارهای عمودی (Vertical Market) را نیز پوشش دهد.

دوربین مدار بسته هانوها سری X

شرکت Hanwha Techwin تبلیغات بسیاری بر روی سری جدید Wisenet X انجام داده و در بخش بازاریابی و توسعه محصولات تاکید زیادی بر روی این محصولات داشته است.

بهره گیری از WDR 150dB برای تصاویر شفاف و واضح

با استفاده از WDR تصاویری با ترکیب دو فریم با میزان Exposure های مختلف بدست می آیند. در سری Wisenet X از WDR با میزان 150 دسی بل و 4 فریم متفاوت برای تولید تصاویری طبیعیتر استفاده می شود. تکنولوژی جدید با کاهش تاری تصویر (نقص فعلی WDR) سعی کرده تصاویر رنگی و شاداب و واضحی تولید نماید.

تثبیت تصویری دقیقتر با سنسورهای ژیروسکوپیک (تشخیص زاویه و تراز)

سنسور Gyro داخلی دوربینهای مدار بسته Wisenet X برای تثبیت تصویری بهتر مورد استفاده خواهد بود. تثبیت تصویر زمانی مورد استفاده است که یک دوربین مدار بسته توسط باد یا حرکت خودروها به لرزه می افتد و نیاز است تا تصاویر بدور از این لرزشها ضبط شوند.

نظارت با تصاویر رنگی، حتی در شرایط نور کم

در چیپستهای جدید با استفاده از تکنولوژی بکار رفته در لنزها، داشتن تصاویر رنگی در شرایط نور کم بدون استفاده از سیستم نور IR امکانپذیر خواهد بود. به گفته شرکت هانوها از این پس امکان تصویربرداری رنگی در این سری محصولات در تمام طول روز مهیا شده است.

کاهش انتقال داده ها با استفاده از کدک WiseStream II تا 99 درصد

سری دوربینهای Wisenet X قرار است از فشرده سازی H.265 و تکنولوژی WiseStream II برخوردار باشد. با این تکنولوژی فشرده سازی، انکدینگ تصاویر بصورت دینامیکی کنترل شده و کیفیت و فشرده سازی بر اساس تحرکات تصویر بالانس می شوند. با ترکیب تکنولوژی WiseStream میزان استفاده از پهنای باند تا بیش از 99 درصد نسبت به کدکهای معمول H.264 بهینه می شود.

قابلیتهای تحلیلگر ویدئویی بیشتر

تحلیلگر ویدئویی بکار رفته در سری محصولات Wisenet X شامل تحلیلگر صوتی برای تشخیص صدای شکسته شدن مثل شلیک گلوله، شکستن شیشه ها و تنظیم اعلام هشدار بر اساس صدا خواهد بود. این قابلیتها به مدیریت بهتر محیطها کمک بالایی خواهد کرد.

برخوراری از اسلاتهای دوبل SD در کنار درگاه USB

با برخورداری از پورتهای USB در سری جدید دوربینهای مدار بسته، امکان برقراری ارتباط دستگاهها به تجهیزات موبایل از طریق WiFi ممکن می شود. ضمن اینکه استفاده از دو اسلات SD امکان پشتیبانی از حداکثر 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مهیا خواهد بود و در زمان از کار افتادن شبکه می تواند بسیار کار آمد باشد.

آنچه مطالعه کردید مقاله شرکت Hanwha در آستانه برگزاری نمایشگاه Intersec 2017 بود که در سی سی تی وی آنلاین تقدیم شما گردید. ما را با نظرات خودتان یاری کنید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.