اهدای 1000 دستگاه DVR Turbo HD 3.0 در فروش زمستانی هایک ویژن

اهدای 1000 دستگاه DVR Turbo HD 3.0 در فروش زمستانی هایک ویژن

شنبه 1395.07.24

شرکت هایک ویژن بتازگی فروش زمستانی خود را همراه با اهدای DVR های سری Turbo HD 3.0 به قید قرعه و بصورت رندوم آغاز کرده است. براساس آنچه شرکت هایک ویژن عنوان کرده است قرار است 1000 عدد از DVR های Turbo HD 3.0 را به مشتریانی که در ماههای اکتبر و نوامبر 2016(اواسط مهر تا اواسط آذر ماه 1395) خرید کرده اند واگذار نماید.

فروش ویژه زمستانی هایک ویژن

برای قرار گیری در لیست باید شرکت Hikvision را بر روی شبکه های اجتماعی مثل Facebook، Twitter، LinkedIN و .. دنبال نمایید و سپس بر روی صفحه ثبت نام تخفیفات ویژه مشخصات خود و مدارک محصولتان را که از فروشندگان بین المللی تهیه نموده اید وارد نمایید. برندگان این قرعه کشی که از بین ثبت نام کنندگان بصورت رندوم انتخاب می شوند می توانند با ارسال مدارک از طریق ایمیل، DVR اهدایی Hikvision را بصورت رایگان دریافت کنند. البته این DVR ها قادرند تمامی دوربینهای مداربسته با تکنولوژی TVI، AHD، CVI، آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه(ONVIF) را پشتیبانی کنند.

DVR هایک ویژن DS 7208HUHI

این فروش ویژه (همراه با جایزه) از 2 هفته پیش یعنی ابتدای اکتبر آغاز شده است و تا اواسط آذرماه (انتهای November) 2016 ادامه خواهد داشت.

ویژگی های مهم DVR های Turbo 3.0

  • سازگاری گسترده با تکنولوژی Penta-Bird (تکنولوژیهای پنجگانه آنالوگ). پشتیبانی از دوربینهای مدار بسته TVI، دوربینهای مدار بسته آنالوگ، دوربینهای مدار بسته CVI، دوربینهای مدار بسته AHD و دوربینهای مدار بسته تحت شبکه از اغلب شرکتهای سازنده تجهیزات نظارت تصویری
  • خروجی 4K روی دستگاه
  • افزایش قدرت و بهبود سطوح فشرده سازی H.264+ با صرفه جویی 50 درصدی در روی هزینه های ذخیره سازی و افزایش کیفیت تصایر ویدئویی تا 3 مگاپیکسل برای دریافت تصاویر از دوربینهای مدار بسته HDTVI
  • افزایش مسافت ارسال تصاویر و داده ها بر روی کابل کواکسیال تا 1200 متر (3900 فوت) با رزولوشن HD720P(افزایش 240 درصدی)
  • ورودی تصویر با قابلیت دریافت تصاویر HDTVI تا 5 مگاپیکسل
  • ارسال تصاویر با رزولوشن 1080P تا مسافت 800 متر بر روی کابل کواکسیال
  • پشتیبانی از PoC یا انتقال انرژی الکتریکی بر روی کابل کواکسیال

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.