محصولات Turbo HD هایک ویژن با پکیج XProtect VMS شرکت مایلستون

محصولات Turbo HD هایک ویژن با پکیج XProtect VMS شرکت مایلستون

چهارشنبه 1395.10.22

از این به بعد محصولات آنالوگ HD شرکت هایک ویژن مثل انکدر DS-6700HQHI-SATA می توانند بطور کامل توسط محصولات XProtect مایلستون پشتیبانی شوند.

هایک ویژن طی خبری اعلام کرد محصولات خانواده Analog Turbo HD می توانند توسط VMS های پکیج XProtect مایلستون پشتیبانی شوند.

Milestone سیستمهای مبتنی بر Hikvision را کنترل می کنند

شرکت Milestone، بعنوان سازنده راهکارهای مدیریت سیستمهای نظارت تصویری و VMS ها، محصولات شرکتهای بسیاری را تحت پوشش قرار داده است. بتازگی پس از قطع همکاری شرکت Genetec با شرکت هایک ویژن، شرکت Milestone بعنوان جایگزین این شریک کاری بتازگی پشتیبانی از محصولات نظارت تصویری هایک ویژن را با راهکارهای XProtect VMS بر عهده می گیرد. انکدرهای هایک ویژن بدلیل پشتیبانی از سیگنالهای HDTVI در جریان ورودی عملا تمام دوربینهای مدار بسته Turbo HD را به نوعی تحت پوشش قرار می دهد و سیستمهایی بر مبنای تجهیزات Hikvision می توانند توسط سیستمهای یکپارچه مایلستون حمایت شوند.

بگفته مدیر همکاری شرکت هایک ویژن :

محصولات توربو HD هایک ویژن از جمله انکدرهای آنالوگ Full HD می توانند با نرم افزارهای مدیریت VMS شرکت مایلستون سازگار شوند. این یک مزیت مهم برای مشتریان مایلستون بشمار می آید که می توانند از محصولات Turbo HD هایک ویژن استفاده کنند و از قابلیتهای محصولات هایک ویژن برای بهبود کارکرد امنیتی بهره مند شوند.

بروز شدن محصولات جدید هایک ویژن

راهکارهای Turbo HD Analog امکان استفاده از سیستمهای نظارت تصویری با بستر کابلهای کواکسیال را با قابلیتهای بروزتر و رزولوشن بالاتر باهزینه های نصب کمتر مهیا می کنند.

با انتشار اخبار پشتیبانی محصول XProtect مایلستون در نسخه 8.9 از هایک ویژن، این شرکت هم به معرفی خانواده محصولات Turbo HD پرداخت که از طیف وسیعی از دوربینهای مدار بسته 5 مگاپیکسلی تشکیل شده اند. این سری محصولات قابلیت انتقال اطلاعات در مسافتهای طولانی تر و ظرفیت بیشتر سیگنالی را ممکن ساخته و زیر مجموعه گسترده تری را برای بازارهای مختلف پیشنهاد می کنند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.