محصولات سونی در نمایشگاه IFSEC

محصولات سونی در نمایشگاه IFSEC

چهارشنبه 1395.04.02
سونی با آخرین محصولات و راهکارهای سیستم نظارت تصویری خود به نمایشگاه امسال IFSEC 2016 در لندن آمد. این محصولات بیشتر حول دوربین های پیشرفته با تکنولوژی ضبط تصاویر با کیفیت 4K می چرخد.

در سری محصولات جدید سونی که در نمایشگاه IFSEC 2016 به نمایش گذاشته شده است، طیف مختلف قیمتی در بین محصولات دیده می شود. بودجه های مختلف مورد توجه سونی بوده و سعی کرده راهکارهایی متناسب با هر بودجه در بین محصولاتش وجود داشته باشد. البته سونی سعی کرده برای مثال در بین دوربین های جدیدش از تکنولوژی تصویر با کیفیت 4K و کار در نور بسیار کم تا جای ممکن در بین محصولاتش بهره ببرد. بیشتر محصولات نمایشگاهی سونی در بخش دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری برای محیط های شهری و زیرساخت های حساس و بازار حمل و نقل درنظر گرفته و طراحی شده اند.

در حالت کلی راهکارها و گزینه های سونی برای بازدید کنندگان و مشتریان آینده در زیر آورده شده اند:
  • دوربین مداربسته تحت شبکه SNC-VB779 با قابلیت ضبط تصاویر 4K با لنز Exmor CMOS که در کیفیت 4K با 30 فریم در ثانیه به ضبط تصاویر می پردازد. ویژگی برتر دیگر این دوربین رزولوشن بالای 12.2 مگاپیکسلی این محصول می باشد. ضمن اینکه دوربین در شدت نوری 0.004 میتواند به ضبط تصاویر بپردازد.

دوربین-مداربسته-سونی

  • دوربین بعدی از سری UMC-S3C که اولین دوربین مداربسته تحت شبکه سونی است که توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 4K و عکس برداری همزمان را در شرایط نوری بسیار پایین داراست. بخاطر وزن کم این دوربین قابلیت حمل و نقل بالایی دارد. بدلیل داشتن پورت HDMI می تواند براحتی به هر دستگاهی خروجی تصویر بدهد. با توجه به داشتن درگاه نصب کارت حافظه، درصورت نصب کارت حافظه 64 گیگابایتی می تواند تا 125 دقیقه تصویر با کیفیت 4K را ذخیره سازی نماید. سنسور تصویر بکار رفته در این دوربین سنسوری 12مگاپیکسلی است که مانند دوربین های این رده از سنسور Exmor استفاده می کند.

دوربین-مداربسته-سونی

  • سیستم جدید مدیریت تصویری شبکه(NVMS) سونی که به متخصصان قابلیت انعطاف پذیری بیشتری در مدیریت پروژه ها می دهد. سفارشی کردن پروژه های مدیریت داده ها و ذخیره سازی تحت شبکه از ویژگی های خوب این سیستم جدید سونی است. در اخبار موجود از نمایشگاه به جزئیات این دستگاه اشاره نشده است.

در اخبار بعدی با ما همراه باشید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.