هشت دوربین مداربسته 2مگاپیکسلی جدید از شرکت Canon برای گسترس محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه

هشت دوربین مداربسته 2مگاپیکسلی جدید از شرکت Canon برای گسترس محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه

شنبه 1395.04.12

در نمایشگاه IFSEC 2016 لندن که آخرین دستاوردهای خلاقانه در صنعت سیستم نظارت تصویری به نمایش گذاشته می شوند، دفتر اروپایی شرکت Canon از تولید محصولات جدید دوربین مداربسته تحت شبکه 2مگاپیکسلی خبر داد.

شرکت Canon بعنوان یک شرکت معتبر در تکنولوژی تصویربرداری دیجیتال می کوشد در زمینه سیستم های تصویربرداری، عکاسی و مهمتر از همه ساخت لنزهای نوری همچنان برتری خود را در صنعت تصویر ویدئویی نیز حفظ نماید. شرکت Canon پس از خرید شرکت Axis و در ادامه فعالیت های توسعه تجاری در زمینه سیستم های نظارت تصویری، در نمایشگاه IFSEC 2016 خبر از ارائه هشت دوربین مداربسته جدید داد. هشت دوربین مداربسته 2مگاپیکسلی که در ادامه نیز به آنها اشاره می شود نشان از عزم راسخ شرکت Canon برای ارائه تکنولوژی های روز دنیا در زمینه های حفاظت و امنیت عمومی خواهد داشت.

در مجموع اگر بخواهیم برای این محصولات دوربین مداربسته جدید ویژگی هایی را ذکر کنیم باید ویژگی های برجسته زیر را بیان کنیم :

قابلیت زوم اپتیکال خوب و چرخش 360درجه پیوسته در مدل های PTZ، سنسور هایی با حساسیت و دقت بالا ازنوع CMOS و لنزهایی با قابلیت کار در نور بسیار کم و تمرکز بالا در تمامی مدل ها.

با نگاهی اجمالی به محصولات دوربین مداربسته 2مگاپیکسلی جدید شرکت Canon بیشتر با کیفیت محصولات آشنا می شویم :

مدل VB-R13VE: این دوربین مداربسته دارای زوم اپتیکال قدرتمند 30X و قابلیت چرخش افقی 360 پیوسته می باشد. با توجه به استاندارهای ساخت نسبت به خرابکاری و کار در هوای نا مساعد بسیار مقاوم است و درواقع برای فضای آزاد مناسب می باشد. سنسور بسیار دقیق CMOS این دوربین مداربسته، ضبط تصاویر با جزعیات قابل توجه در شدت نور کم را نیز امکان پذیر کرده است. این دوربین مداربسته همچنین به تحلیل گر چندمنظوره، کاهش دهنده نویز و کاهنده حجم داده های ضبط شده مجهز شده است.

دوربین مداربسته Canon VB-R13VE

VR-R12VE: قابلیت چرخش 360 درجه افقی پیوسته و زوم اپتیکال 30X در این دوربین نیز مانند دوربین مداربسته R13 از ویژگی های مهم این محصول بحساب می آید. بدلیل استاندار مقاومت در برابر تخریب(IK) و شرایط نامساعد آب وهوایی برای استفاده هم در فضای داخلی و هم فضای خارجی بخوبی طراحی شده است. قابلیت کار در محدوده دمای محیطی از سرمای 50 درجه زیر صفر تا 55 درجه بالای صفر را نیز دارا می باشد. مدل سنسور CMOS بکار رفته در این دوربین مداربسته امکان ضبط تصاویر در شدت نور کم را نیز مهیا کرده است. این دوربین مداربسته همچنین به تحلیل گر چندمنظوره، کاهش دهنده نویز و کاهنده حجم داده های ضبط شده مجهز شده است.

دوربین مداربسته Canon VR R12VE

VB-R13: همانند دو دوربین مداربسته R13VE و 12VE دارای زوم 30X و چرخش مدور کامل است. استانداردهای آنها را نیز داراست. ضمن اینکه در نور کم نیز کارایی بالایی دارد.

دوربین مداربسته Canon VB R13

VB-H761LVE: این دوربین مداربسته بولت با زوم اپتیکال 20X و قابلیت دید در شب به تمام استانداردهای یاد شده نیز مجهز است.

دوربین مداربسته Canon VB H761LVE

VB-H760VE: دوربین مداربسته بولت با طراحی محکم همراه با استاندارد IP66 و IK09 و دارای زوم اپتیکال 20X می باشد. عملکرد فکوس خودکار هوشمند در این دوربین جلب توجه می کند. دارای 6 نوع تنظیمات هشدار دهنده وابسته به تحلیل گر موجود در دوربین می باشد که بسیار سریع و بدون دردسر قابل تنظیم و استفاده هستند.

دوربین مداربسته Canon VB H760VE

VB-H751LE: این دوربین مداربسته بولت دارای منبع نور  IR می باشد و به استاندارد IP66 و همینطور استاندارد NEMA250(مقاومت تا 1000ولت) مجهز شده است. استاندارد مقاومت NEMA250 نشان از پایداری بورد و قطعات الکتریکی این دوربین مداربسته دارد. طراحی کوچک و مستحکمی داشته و برای کار در شرایط محیطی نا مساعد نیز مناسب است. مانند دوربین VM-H760VE دارای تنظیمات هشداردهنده با تنظیمات سریع و راحت می باشد.

دوربین مداربسته Canon VB H751LE

VBH652LVE: این دوربین مداربسته Dome که برای همه شرایط آب و هوایی مناسب می باشد. قابلیت مه زدایی و سیستم گرمایشی بکار رفته در این دوربین در شرایط بوران و سرمای شدید می تواند از یخ زدگی دوربین جلوگیری نموده و بسیار کار آمد باشد. همچنین استاندار ضد تخریب IK10 دوربین را برای مقاصد نظارت امنیتی و حفاظتی مناسب کرده است.

دوربین مداربسته Canon VB H652LVE

VB-H651VE : این دوربین مداربسته Dome دارای زاویه دید عریض می تواند وسعت بیشتری را نسبت به دوربین مدابسته های رایج پوشش دهد. همچنین دارای استاندارد های IP66 و NEMA250 از نوع X4 بوده و این باعث می شود بتوان روی کارکرد بدون وقفه این دوربین حساب باز کرد.

دوربین مداربسته Canon VB H651VE

در آخر باید بگوییم قابلیت ONVIF، تحلیل گر چندگانه و مصرف پایین انرژی نیز در این محصولات از ویژگی های خوبی هستند که در عدم می توانند به محبوبیت و کارایی مناسب این دستگاه ها کمک نمایند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.