گزارش خانه هوشمند ایمن سال 2016 : بازار قفل هوشمند روبه رشد

گزارش خانه هوشمند ایمن سال 2016 : بازار قفل هوشمند روبه رشد

دوشنبه 1395.03.17
گزارشی که از طرف موسسه آسا آبولی توسط بنگاه امنیتی در انگلیس منتشر گردید حاکی از آن است که فرصت های کسب و کار بیشتری در زمینه خانه هوشمند، سرویس دهنده ها و فروشنده های سرویس های مرتبط وجود خواهد داشت. گزارشی که بیشتر مورد توجه مشاغل قرار گرفت اما نکاتی داشت که در ادامه به آنها اشاره می نماییم.
از بازار "خانه هوشمند" یا "خانه متصل" انتظار می رود تا سهمی حدودا 58.68 میلیارد دلاری تا سال 2020 با نرخ رشد ترکیبی سالیانه (CAGR) تا 17 درصد از آن خود کند(برمبنای تحلیل MARKETSANDMARKET)

تا به امروز قفل و کلید های مکانیکی ارزان قیمت در همه جا فراگیر و مورد استفاده بودند. اما "اینترنت اشیاء" با همه گیر شدنش به مصرف کنندگان قدرت بی سابقه ای برای صرفه جویی انرژی و کاهش اتلاف توان فیزیکی و بهینه سازی محیط زندگی خواهد بخشید. برای ایجاد امنیت بیشتر منازل، بیشترین رشد بازار در بخش قفل هوشمند خانه رقم خواهد خورد.

نیاز به حفاظت از همه چیز، از جلوی درب خانه گرفته تا قفسه های آشپزخانه و سایبان باغ و پارکینگ حاکی از آن است که قفل های دیجیتالی نقش کلیدی را در این رشد ایفا خواهند کرد.

از آنجایی که هنوز درخواست های مشتریان برای این محصولات به بلوغ و پیک خود نرسیده است می شود تصور رشد بیشتر این بازار در آینده نزدیک را معقول دید.

متقاضیان چه نوع ویژگی هایی را برای قفل هوشمند خود درنظر دارند ؟ آیا آنها ترجیح می دهند بجای استفاده از کد یا تلفن هوشمند از یک کارت یا ساعت هوشمند استفاده کنند؟ چقدر آنها حاضر به صرف هزینه هستند؟ اینها همه سوالاتی است که هیچکس نتوانسته با گذر از دیوار زمان به آنها پاسخی قاطعی بدهد.

چیزی که بسیار بدیهی است آنکه هرچه رشد علم و فناوری ما را به آسایش بیشتر سوق می دهد نیاز به امنیت و ثبات آن بیشتر به چشم می آید و با بردن نام قفل هوشمند که تنها بدست صاحبش باز شود کمی از نگرانی ها می کاهد و البته این خود دلیلی است تا تبلیغات آینده بر روی این بازار بیشتر متمرکز باشند و بازار قفل هوشمند و خانه هوشمند را حداقل همپای مشاغل و مصارف صنعتی بزرگتر در زیر زره بین داشته باشند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.