بررسی دوربین مداربسته WiFi هایک ویژن

    بررسی دوربین مداربسته WiFi هایک ویژن

    شنبه 1394.11.17

    هایک ویژن تصمیم به آسان و سریعتر کردن نظارت CCTV برای منازل و کسب و کارها بوسیله راه اندازی خط تولید کیت WiFi HD IP نمود.از ویژگی های آن میتوان به راه اندازی ساده آن اشاره کرد ,هر کیت شامل یک دوربین مداربسته WiFi پیشرفته و یک دستگاه ضبط کننده (NVR DS-7104NI-SL/W) به همراه نرم افزار مدیریت تصویری (iVMS-4200/4500 )هایک ویژن می باشد که به کاربران امکان می دهد به بررسی فعالیتها از هرجا و در هر زمانی بپردازند. بطور ساده،استفاده از این محصولات برای منازل، دفاتر کاری، فروشگاه ها و هر شرکت کوچک تا متوسط ایده آل است. هیچ دانش شبکه یا تجربه ای خاصی یرای اتصال دوربین مداربسته WiFi نیاز نیست واتصالات و کانکشن ها برای همه دوربین ها به صورت خودکار انجام میشود.

    NVR پیشرفته بیسیم:

    در قلب این کیت، NVR از نوع DS-7104NI-SL/W وجود دارد که می تواند با حداکثر 4 دوربین شبکه از نوع هایک ویژن و یا شرکت دیگیری که دارای قراردار با هایک ویژن است متصل گردد. NVR با استاندارد IEEE 802.11b/h/n  که قابلیت نمایش زنده، ذخیره سازی و پخش دوربین های متصل به آن تا رزولوشن 5 مگاپیکسل را دارد, و با امکان اتصال به HDMI و VGA , میتواند دو کانال با کیفیت 1080p و چهار کانال با رزولوشن 720p را پشتیبانی کند.

    مدیریت تصویری پیشرفته:

    همینطور نرم افزار Hikvision's iVMS-4200 و نرم افزار ivms-4500 نیز داخل کیت گنجانده شده است که به کاربران مدیریت تصویری را ارائه می دهد. هر دو نسخه نرم افزار به کاربران مزیت تماشای منزل، دفتر کاری و کسب و کارشان ر از هر جا و زمانی ارائه می دهد.

    انتخاب بین 5 رنج دوربین مادون قرمز:

    5 محدوده دوربین با عملکرد بالا، تماما با سنسورهای حساس حرکتی و DNR سه بعدی، WDR دیجیتال و ICR برای تصاویر واضح تر حتی در شرایط چالش برانگیز نوری، مشمول کیت WiFi HD می شوند. دوربین مدار بسته شبکه ای مینی ( DS-2CD2Q10FD-IW )و دوربین مداربسته شبکه (DS-2CD2C10F-IW ) با قابلیت  هشدار Pro cube ، هر یک انتخاب ایده عال برای راه اندازی در منازل و کسب و کارهای کوچک هستند. هردو دوربین بالغ بر 64 گیگابایت ظرفیت حافظه آنبرد در روی اسلات حافظه micro SD/ SDHC/ SDHX را به رخ می کشند وDS-2CD2Q10FD-IW همینطور توانایی تنظیم شدن با حداکثر 4 ROI  را دارند. با انتخاب رزولوشن بالاتر از 1.3 مگاپیکسل، دوربین های مداربسته 1.3اینچی از نوع CMOS   که در هر دو مدل مینی Dome (سری DS-2CD25xxF-IW) و Dome ثابت (سری DS-2CD21xx-IW) یا شبکه مکعبی (سری DS-2CD24xxF-IWبا حداکثر وضوح تصویری 1536*2048 پیکسل. در دسترس می باشد , هر یک ازاین دوربین ها نیز ویژگی جبران نور پس زمینه را دارا هستند.

    گزینهایی برای مصرف کننده چند منظوره:

    کیت WiFi HD  هایک ویژن تصدیق می کند اگر چه مصرف کنندگان مختلف و کاربران کسب و کارها تمایل به راه اندازی آسان و بدون دردسر بودن عملیات ها را دارند اما آنها نیازهای  فردی خود را نیز میتوانند با ترکیب NVR DS-7104NI-SL/W با نرم افزار مدیریت ویدئویی که امکان انتخاب تا 8 مدل دوربین مداربسته را میدهد،بر طرف سازند, هایک ویژن تضمین می کند که آنها می توانند یک پیکر بندی که دقیقا منطبق با نیازشان است را پیدا کنند.راهنمای نصب ذوربین مداربسته وای فای هایک ویژن

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.