Smart Stream II روش فشرده سازی جدید شرکت VIVOTEK

Smart Stream II روش فشرده سازی جدید شرکت VIVOTEK

سه شنبه 1395.04.22

شرکت Vivotek بازخورد نظرات مشتریان درباره راهکار Smart Stream II را بخوبی در نمایشگاه IFSEC 2016 دریافت کرد. روشی که نسبت به فشرده سازی H.264 تا 80% بیشتر می تواند صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و پهنای باند را به همراه داشته باشد.

شرکت VIVOTEK بعنوان یکی از پیشگامان استفاده از تکنولوژی H.265 در صنعت سیستم نظارت تصویری، این را جزئی از افتخاراتش می داند که راهکار جدیدی براساس H.265 ارائه کرده است و محصولاتی در طیف 2 تا 5 مگاپیکسل را برای هر کاربردی در این مجموعه تولید نموده است. بکارگیری تکنولوژی H.265 دوربینها را قادر می سازد تا به فشرده سازی بالاتر و کاراتری در تصاویر برسند و در مقام مقایسه با سیستم گذشته H.264 همچنان کیفیت تصاویر بخوبی حفظ شده است.

H.265 VS H.264

بعلاوه اینکه دستگاه های NVRو VMS و VAST های حرفه ای این شرکت بطور کامل بوسیله تکنولوژی جدید برمبنای H.265 قادر به ارائه سرویس خواهند بود.

قابلیت Smart Stream II شرکت VIVOTEK: پهنای باند خود را کاراتر سازید

علاوه بر توسعه سخت افزاری بر مبنای H.265 ، شرکت VIVOTEK تکنولوژی Smart Stream II را که از نسل بعدی تکنولوژی های فشرده سازی پیچیده تصویری خواهد بود در دستور برنامه های آینده خود قرار می دهد. با تجهیز دوربین های مداربسته به این تکنولوژی، می توان بخش ویژه ای از تصویر یا صحنه را با کیفیتی بهتر ذخیره کرد و با تنظیم انکدینگ خودکار به حداکثر صرفه جویی پهنای باند دست یافت. کاربران هم از کاهش پهنای باند مورد نیاز شبکه و نیازمندی های حافظه بهترین بهره را خواهند برد.

ترکیب تکنولوژی H.265 و Smart Stream II درواقع می تواند مصرف حافظه و پهنای باند را تواما تا بیش از 80 درصد نسبت به دوربین های مجهز به تکنولوژی H.264 کاهش دهد.

در تصاویر زیر می توانید به نوع عملکرد این تکنولوژی پی ببرید:

راهکار فشرده سازی شرکت VIVOTEK

راهکار فشرده سازی شرکت VIVOTEK

شرکت VIVOTEK راهکار H.265 را نیز به همهان خوبی که در دوربینهای مداربسته تحت شبکه پیشرفته خود استفاده کرده است، در دیگر تجهیزات نیز بکار می گیرد. این شرکت دستگاه های NVR و نرم افزارهای مدیریت ویدئویی و VASTها را نیز با کمترین هزینه و زمان مورد نیاز برای راه اندازی با H.265 سازگار کرده است. راهکار یکپارچه H.265 شرکت VIVOTEK بخوبی برای طیف وسیعی از محیطها از جمله فضاهای خارجی و داخلی یا کاربردهای کوچک و بزرگ قابل استفاده خواهد بود.

در پایان می توانید تیزر تبلیغاتی این شرکت را مشاهده نمایید. در این تیزر به خوبی عملکرد نوع فشرده سازی این تکنولوژی نوضیح داده می شود:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.