جدیدترین دوربین های مداربسته 12 مگاپیکسلی سری equIP هانیول

جدیدترین دوربین های مداربسته 12 مگاپیکسلی سری equIP هانیول

يکشنبه 1396.03.07

شرکت هانیول جدیدترین دوربین های مداربسته تحت شبکه سری equIP را با طراحی جدید و کیفیت تصویر بسیار بالاتر در نور فوق العاده کم (ultra-low light) به بازار معرفی کرد. جدیدترین دوربین های مداربسته equIP هانیول با طراحی ساده و ویژه که بشکلی ساده تر قابل نصب و راه اندازی هستند برای راهکارهای حفاظت ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های مداربسته سری equIP

این سری دوربین مداربسته با بروزترین تکنولوژیهای موجود، بالاترین رزولوشن ممکن، بهینه سازی پهنای باند بهتر و تحلیلگر ویدئویی داخلی دوربین مداربسته روانه بازار خواهند شد. استفاده از کدک H.265 باعث می شود دوربین های مداربسته هزینه ذخیره سازی و نگهداری فایلهای ویدئویی را بدون کاهش کیفیت تصویر، بهینه سازی و کاهش دهند و مصرف پهنای باند دوربین مداربسته را به کمترین میزان ممکن برساند.

نرم افزار تحلیلگر ویدئویی داخلی Xtralis Intrusion Trace مورد استفاده در این سری دوربین مداربسته شرکت هانیول می تواند دقت و واکش دوبین مداربسته را افزایش دهد و به کاربران در کاهش ضرر مالی یا رفع محدودیتهای کسب و کار کمک نماید.

دوربین های مداربسته سری equIP بشکلی طراحی شدند تا در موارد امنیتی حرفه ای برای حفاظت ساختمانها بشکلی ساده نصب و راه اندازی و مورد استفاده قرار گیرند. این سری جدید قادرند با اتصال به سیستم های هانیول به ایجاد اکوسیستمی یکپارچه با راهکارهای نظارت تصویری هانیول کمک کنند. به پیشنهاد Honeywell این سری دوربین مداربسته گزینه های مناسبی برای ساختمانهای صنعتی، زیرساختها، انرژی، آموزشی، دولتی و بانکها خواهند بود.

سیستم امنیتی یکپارچه ساختمانهای مرتبط

بگفته مدیر تولید جهانی محصولات تصویری هانیول هدف از تولید سری جدید دوربین های مداربسته این شرکت ایجاد محصولاتی با قابلیت اتصال به سیستم های ساختمانهای مرتبط و اتصال به شبکه موجود راهکار نظارت تصویری هانیول است. از نیازهای اساسی امروز کاربران ، اتصال و یکپارچه سازی تجهیزات و راهکارهای تحت شبکه با سیستم امنیتی فعلی سازه های حیاتی است.

دوربین های مدار بسته بولت equIP هانیول

مشخصات سری دوربین های مداربسته سری equIP هانیول

  • رزولوشن 12 مگاپیکسل 4K Ultra HD در دوربین مداربسته تحت شبکه باکس
  • دوربین مداربسته تحت شبکه بولت با سیستم نور دید در شب IR
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه مینی دام با سیستم نور دید در شب IR فضای آزاد
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه چشم ماهی 6 مگاپیکسلی با سیستم نور دید در شب IR فضای آزاد / فضای اخلی
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه PTZ WDR با رزولوشن 2 مگاپیکسل و قابلیت زوم اپتیکال 30x

از ویژگیهای نرم افزاری دوربین های مداربسته سری equIP

  • جهت یابی سه بعدی (3D) در دوربین های مداربسته PTZ چرخشی
  • میکروفن های درونی برای دوربین های مداربسته فضای داخلی با دقت بالا
  • پشتیبانی از ONVIF Profile S , G
  • قابلیت سازگاری و یکپارچه سازی با NVR ها و VMS هایی مثل MAXPRO، HUS، DVM و NVR های سری Performance
  • سازگاری با VMS و NVR شرکتهای دیگر

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
علیرضا نجفی

عالی بود.تشکر

10:32 1396.10.26