اکسیز دوربینهای مداربسته جدید سری P32 را روانه بازار کرد

اکسیز دوربینهای مداربسته جدید سری P32 را روانه بازار کرد

چهارشنبه 1395.08.12

بهبود قابلیتهای دوربین مداربسته P32 در سری محصولات جدید اکسیز

شرکت اکسیز، سازنده دوربین مداربسته تحت شبکه و سیستمهای نظارت تصویری با تغییراتی در خط تولید دوربینهای مداربسته سری P32 در جدیدترین سری دوربینهای مداربسته P32 کیفیت تصاویر را افزایش می دهد.

سری دوربین مداربسته P32 اکسیز با P-Iris قابل کنترل قرار است به تصاویری شفافتر و دیدی عمقی تر دست یابد. سری جدید دوربین مداربسته P32 نیز همانند سری قبلی از محصولات محبوب بازار سیستم نظارت تصویری خواهد بود و در شرایط محیطی با نور متغیر عملکرد بهتری خواهد داشت.

 در این دوربین مداربسته Axis با استفاده از تکنولوژی Lightfinder تصاویر ویدئویی رنگی با شدت نور حداقلی در اختیار کاربر قرار می گیرد. قابلیت WDR-Forensic هم تصاویر را برای استفاده در محافل قانونی و بعنوان مدرک معتبر با جزئیات بهتری ضبط می کند و در محیطهای روشن یا تاریک عملکرد بهتری خواهد داشت.

بگفته Petra Bennermak مدیر تولید شرکت اکسیز، سعی شده دوربین مداربسته P32 در دسته محصولات مقرون بصرفه تولید و عرضه شود و بعنوان مکملی برای دوربینهای مداربسته سری P33 و Q35 باشد. درواقع دوربین مداربسته P32 شرکت اکسیز قرار است جایگزین مقرون به صرفه تری نسبت به سری محصولات Q35 و P32 در زمینه ها فروشگاهی، هتلها و دفاتر باشد و در کنار آن از قابلیت تصویربرداری مناسبی در نور روز و شب برخوردار شود.

قابلیت کنترل P-Iris

دوربین مداربسته جدید Axis P32 از استاندارد IK08 و مقاوم در برابر ورود گرد و غبار برای مدلهای داخلی استفاده کرده است ولی در مدلهایی که برای فضای آزاد ساخته شده اند نیز از IK10 برای اطمینان بیشتر استفاده می شود. تمام این محصولات قرار است از قابلیت Day/Night و P-Iris control برخوردار بوده و تصاویری با میدان دید بهتر و با جزئیات بهتر در اختیار کاربران بگذارند.

تمام 8 مدل محصول جدید از تکنولوژی Zipstream اکسیز استفاده خواهند کرد. همانند سریهای قبلی دارای درگاه حافظه داخلی بوده و کاربران می توانند از نرم افزار ویدئویی Host اکسیز نیز براحتی استفاده کنند.

مدلهای دوربین مداربسته Axis از سری P32 که بروزرسانی شده اند با نامهای زیر وارد بازار شده اند

  • Axis P3224-LV MK ll
  • Axis P3224-LVE MK ll
  • Axis P3224-V MK ll
  • Axis P3224-VE MK ll
  • Axis P3225-LV MK ll
  • Axis P3225-LVE MK ll
  • Axis P3225-V MK ll
  • Axis P3225-VE MK ll

مدلهای جدید دوربین مداربسته که در بالا می بینید همانند سری قبلی با 1 و 2 مگاپیکسل در دو دسته Indoor و Outdoor برای استفاده در فضای داخلی یا فضای آزاد قرار می گیرند که دقیقا مشخصاتی شبیه مدلهای قبلی خواهند داشت.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.