NVR حرفه ای 128 کانال شرکت Uniview با 128 ترابایت هارددیسک

NVR حرفه ای 128 کانال شرکت Uniview با 128 ترابایت هارددیسک

شنبه 1395.09.13

شرکت Uniview در نمایشگاه بین المللی دوربین مداربسته CPSE 2016 این دستگاه را به نمایش گذاشته بود. فرصتی دست داد تا با ارائه این NVR به بازارهای جهانی نگاهی به مشخصات و ویژگیهای این محصول جدید یونی ویو بیندازیم.

یونی ویو که در رده بندی سال 2016 بعنوان هشتمین تولیدکننده برتر دوربینهای مداربسته تحت شبکه جهان قرار گرفت، محصولات استراتژیک NVR516 و NVR308 را به لیست فروش خود افزوده است.

رکوردر NVR دوربین مداربسته تحت شبکه

NVR جدید شرکت یونی ویو که در این مقاله به آن می پردازیم با نام تجاری Uniview NVR516-64/128 ، در دو نسخه 64 و 128 کاناله با بهره مندی از حداکثر 16 هارد دیسک 8 ترابایتی برای مقاصد حرفه ای با قیمتی مناسب به بازار دوربینهای مداربسته تحت شبکه پیوسته است.

اولین و شاید قابل توجه ترین موضوع در ابتدا به میزان پهنای باند قابل پذیرش NVR جدید یونی ویو بر میگردد. این دستگاه در نسخه 128 کاناله قادر است تا 512 مگابیت داده دریافتی از دوربینهای مداربسته را مدیریت نماید و همزمان برای 128 کاربر امکان برقراری ارتباط را مهیا نماید.

رکوردر NVR دوربین مداربسته تحت شبکه

تنوع پورتهای تصویری با رزولوشنهای متنوع هم می تواند جلب توجه نماید. این NVR با خروجیهای VGA، دو خروجی HDMI با رزولوشن 4K و حتی امکان داشتن تصاویری با فرکانسهای متنوع از 30 تا 60 هرتز دست نیروهای ناظر و امنیتی را بسیار باز گذاشته است.

رزولوشن ضبط تصاویر در این دستگاههای رکوردر تحت شبکه در هر دو مدل NVR 64 و 128 کاناله حداکثر 12 مگاپیکسل خواهد بود که بسیار مناسب است. ضمن اینکه در پخش زنده تصاویر قادر است 4 خروجی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و 20 فریم درثانیه ، 4 خروجی 4K با 30 فریم در ثانیه، 16 خروجی با رزولوشن 1080P، 36 خروجی 720P و 64  خروجی D1 در اختیار اپراتور قرار دهد.

شاید بخش مهم به پشتیبانی از کدک هوشمند جدید H.265 و مهمتر از آن سازگاری با کدک U-Code بازگردد که می تواند بشدت در حفظ و صرفه جویی در مصرف فضای ذخیره سازی و پهنای باند کمک نماید.

رکوردر NVR دوربین مداربسته تحت شبکه

پورتهای جذاب دیگر eSATA و دو پورت miniSAS هستند که سرعت در برداشت یا ذخیره اطلاعات جانبی و حتی پیکر بندی و از همه مهمتر ریکاوری را بسیار بالا می برد. سیستم ذخیره سازی RAID هم با نسخه های RAID1 و RAID5 می تواند اطمینان و سرعت ذخیره سازی تصاویر دوربینهای مداربسته را افزایش دهد. همچنین وجود 4 پورت USB 3.0 در پنل پشتی، دست نصاب دوربین مداربسته و پیمانکاران راه اندازی سیستم نظارت تصویری را بیش از پیش باز گذاشته است.

با توجه به نیاز ارتباطات قدرتمند و سریع، دو پورت SFP 1000M در کنار 4 پورت شبکه 1000M در روی NVR یونی ویو قرار گرفته است.

NVR516 با ابعاد 3U از 2 اسلات کارت دیکدر و کارت توسعه خروجی HDMI تا حداکثر 12 کانال پشتیبانی می کند.

در بخش نرم افزاری، سیستم مدیریت دستگاه بسیار روان بنظر می آید و بخوبی از بخشهایی مثل تنظیم انواع متغیرهای هشداری، Tampering، زمانبند بسیار خوب، کنترل دوربین مداربسته PTZ، قابلیت ضبط کوریدور (راهرو) می توانید استفاده نمایید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.