جشنواره سیستم های امنیتی

    جشنواره سیستم های امنیتی

    شنبه 1394.06.07

    نخستین جشنواره تخصصی سیستم های حفاظتی و امنیتی ایران آذر 1393 در ساری

    آذر ماه سال 1393 اولین جشنواره تخصصی سیستم های امنیتی  و حفاظتی با همکاری سازمان های مدیریتی شمال کشور برگزار می گردد در این جشنواره مدیران ارشد و شرکت های صاحب نام در این عرصه همراه با اساتید برجسته دانشگاههای سراسر کشور نیز حضور فعال خواهند داشت.

    هدف از برگزاری این جشنواره دستیابی به جایگاه نخست حراست و حفاظت از تجهیزات بومی در خاورمیانه است که با کاربرد تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از روشهای کاربردی و متد پشتیبانی از تجهیزات، نیروها و امکانات در راستای برنامه پنجم توسعه و تا پایان چشم انداز 20 ساله کشور مورد ارزیابی می باشد.

     اهم برنامه های این جشنواره عبارتند از:

    معرفی جدیدترین فن آوری های در سیستم های حفاظتی، امنیتی و نظارتی بر پایه تکنولوژی های مختلف بویژه HDSDI در تجهیزات مدار بسته، رونمایی از جعبه­ی سیاه هوشمند و ردیاب خودروهای امنیتی و حفاظتی، همراه با ارائه سخنرانی های کلیدی،کارگاه های آموزشی ، پنل ها و نشست های تخصصی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی و ارائه مقالات کاربردی و تخصصی در صنعت دوربین های امنیتی کشور می باشد .

    ارائه استانداردهای نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و همچنین راه اندازی مراکز آموزش و تحقیقاتی در این عرصه را دو رویکردی مهمی است که در این جشنواره و برای نخستین بار در کشور و با هدف استاندارد سازی اجرایی و علمی امنیت و حفاظت الکترونیک و الکتروتکنیک ارائه می گردد.

     بخش های دیگر این جشنواره از جمله اهداء جایزه دوربین طلایی  به شرکت ها برتر در زمینه دوربین های امنیتی، حضور های شرکت های توانمند در بخش غرفه های جشنواره، معرفی برند های برتر دوربین های مدار بسته، همایش جنبی امنیت در فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد امنیت در دولت الکترونیک و سیمنار تخصصی امنیت در بانکداری الکترونیک می باشد .

    هر یک از روزهای این جشنواره هر یک با عنوان خاصی نامگذاری شده اند که در آن روز نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با مظحوریت همان عنوان برگزار می گردد .

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.