محصول جدید دیگری از Hikvision با نام Blazer Express

محصول جدید دیگری از Hikvision با نام Blazer Express

جمعه 1395.05.08

سری جدید دستگاههای مدیریت سیستم نظارت تصویری شرکت Hikvision با نام Blazer Express وارد بازار شد. این دستگاه اختصاصا برای کار در فروشگاههای کوچک و متوسط تولید شده و دارای دو مدل 16 و 32 کاناله برای پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تحت شبکه می باشد.

این iVMS قابلیت استفاده در فروشگاههای زنجیرهای، فروشگاههای شخصی، جایگاههای سوخت شهری داشته و بدلیل نصب و راه اندازی ساده و سریع براحتی می تواند با اتصال به هر محصول دیگری از Hikvision آنرا شناخته و شروع به کار نماید.

یکی از قابلیتهای خوب این دستگاه توانایی تشکیل شبکه یکپارچه با سیستم های POS یا سامانه های پرداخت فروشگاهی است. نحوه کار بدین صورت خواهد بود که با خرید هر مشتری براحتی پروسه طی نمودن پرداخت را برای همان مشتری بعنوان یک سند ضبط می نماید و در صورت بروز مشکل قابلیت تشخیص چهره فرد خریدار را براساس سند مالی واریزی خواهید داشت.

این دستگاه قابلیت تشخیص خودکار پلاک خودرو(ANPR) را دارد و برای استفاده در جایگاههای سوخت می تواند بسیار کارآمد باشد.

قابلیت توسعه پذیری

دستگاههای Blazer Express براحتی می توانند بصورت ریموت به یکدیگر متصل شده و با مدیریتی مرکزی و واحد براحتی شبکه نظارت تصویری در همه شعب یک فروشگاه را ممکن سازند.

iVMSهایک ویژن

از این طریق براحتی می توانند با استفاده از قابلیت ONVIF و پروتکل های وابسته و از طریق SDK شرکت Hikvision سیستم نظارت تصویری با مدیریت یکپارچه داشته باشند.

iVMS هایک ویژن

از نظر سخت افزاری باید اشاره کنیم که این دستگاه در نسخه های 16 کاناله دارای 2 کانال ذخیره سازی با ظرفیت حداکثر 12 ترابایت و نسخه های 32 کاناله دارای 4 کانال ذخیره سازی با ظرفیت حداکثر 24 ترابایت می باشند. میزان رم دستگاه در هر دو نسخه 4 گیگابایت می باشد. ضمن اینکه پورت mSATA نیز در این دستگاه برای مدیریت بهتر دستگاه مدیریت نظارت تصویری تعبیه شده است. در آخر نیز باید اشاره کنیم که سیستم عامل این دستگاه سیستم عامل Windows و از نسخه اختصاصی 7 می باشد.

 

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.