دوربین مداربسته

    دوربین مداربسته

    جمعه 1394.06.06

    با پیشرفت در زمینه سیستم دوربین مدار بسته و سیستم های هوشمند در کشور ما، هنوز عده ی زیادی هستند که حاضر نیستند، از هزینه ای که قبلاً برای خرید ونصب دوربین مداربسته آنالوگ صرف کرده اند صرفه نظر کرده و اقدام به تعویض سیستم خود کنند. و درضمن هنوز  مشکلات دسترسی به اینترنت پر سرعت  نیز وجود دارد، بنابراین نیاز به دوربین مداربسته آنالوگ در کشور ما احساس می شود.

    بنابراین تولیدکنندگان اقدام به تولید سیستم های هیبریدی  که قابلیت ضبط تصویر ۲گانه را دارند، کردند. این سیستم ها دارای  فیش BNC  می باشند که هم به صورت تحت شبکه و هم آنالوگ قابل استفاده هستند. 

     نوع دیگری از دستگاه ها وجود دارد که کارشان ثبت و ضبط  تصاویر و انتقال آنها و  پشتیبانی دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ می باشد. این دستگاه ها دی وی آر های هیبریدی  (Hybrid DVR) نامیده می شوند و بدون نیاز به تجهیزات اضافی  کار می کند.

    در مواردی که امکان تعویض کل دوربین مداربسته آنالوگ با دوربین مداربسته تحت شبکه نیست از دوربین دوربین مداربسته دیجیتال هیبرید می توان بصورت آنالوگ هم می توان استفاده کرد. در ضمن تمام کارایی دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ را می توان در دوربین مداربسته هیبریدی وجود دارد.

    مزیت هایی که دی وی آر های هیبریدی دارد عبارتند از:

    • نصب آسان و بدون دردسر
    • دارای گنجایش بالا برای ذخیره سازی تصاویر
    • پشتیبانی هر دو خصوصیت آنالوگ و دیجیتال و کارایی هم به صورت  HD و  هم مگاپیکسل
    • امکان دسترسی و مدیریت سیستم از هر نقطه دنیا و دریافت تصویر و هشدارها از طریق اینترنت و تلفن های هوشمند

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.