معرفی دو دوربین مداربسته تحت شبکه حرارتی جدید از شرکت Hikvision

معرفی دو دوربین مداربسته تحت شبکه حرارتی جدید از شرکت Hikvision

دوشنبه 1395.04.14

در هفته ای که گذشت شرکت Hikvision همزمان با عرضه دو دوربین مداربسته تحت شبکه حرارتی جدید، تیزری تبلیغاتی نیز درمورد ویژگی های دوربین مداربسته حرارتی ارائه کرد. ما نیز در ادامه به بررسی این دو محصول و ویژگی هایشان خواهیم پرداخت. اگر چه این دوربین ها برای مقاصد عادی نیز کاربرد خوبی دارند اما بدلیل قیمت و قابلیت های بالایی که دارند بیشتر درکاربردهای صنعتی و مدیریت شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

این دو محصول جدید شرکت Hikvision بصورت ویژه در یک دسته بندی مجزا تحت عنوان دوربین مداربسته حرارتی در سایت این شرکت قرار گرفته اند.

دوربین مداربسته حرارتی Hikvision

شاید مهمترین ویژگی این دو دوربین مداربسته دارا بودن دو لنز مجزا است که یکی به تصویر برداری حرارتی و دیگری به تصویر برداری معمول می پردازند. در این دوربین ها از تحلیلگر ویدئویی بشکلی ویژه نیز استفاده شده است . دارابودن سنسور تصویربرداری حرارتی با قابلیت تشخیص اجسام در فواصل متفاوت(قابلیت زوم)، عدم وابستگی دید دوربین به شرایط آب و هوایی، داشتن دید کافی در تاریکی مطلق، از ویژگی های جذاب این محصولات خواهند بود.

اگر چه این دو محصول در گروه دوربین های حرارتی قرار گرفته اند اما درواقع از دو پلتفرم متفاوت استفاده شده است. دوربین مداربسته حرارتی PTZ با نام DS-2TD4035D-25 و دیگری دوربین مداربسته حرارتی بولت با نام DS-2TD2235D-25 دو محصول نامبرده هستند که هر دو سنسور تصویربرداری 2 مگاپیکسلی دارند. در هر دو دوربین قابلیت تصویر برداری حرارتی با رزولوشن 384*288 و تصویربرداری عادی با کیفیت 2 مگاپیکسل وجود دارد. هر دو دوربین دارای استاندارد IP66 می باشند تا در محیط آزاد بخوبی کار کنند.

دوربین مدل DS-2TD4035D-25 که پلتفرم دوربین مداربسته PTZ را داراست، قابلیت زوم اپتیکال 30X و چرخش افقی 360 درجه پیوسته را داراست . برد IR در این دستگاه تا 70 متر می باشد

شما را به دیدن تیزر تبلیغاتی که در هفته جاری از طرف Hikvision برای این دست محصولات منتشر شد، دعوت می نماییم:

در این کلیپ دوربین های حرارتی ویژه قبلی این شرکت نیز به نمایش گذاشته شده اند. البته شاید بر روی دسته بندی جدا در محصولات گذشته فکر نشده بود ولی با ورود این دومحصول این دسته بندی جان گرفت. در تیزر به ویژگی های خوب دوربین همانند عبور از خط، ویژگی های نوری و بهبود کیفیت تصویر، تشخیص آتش سوزی در انبارها و نیروگاه ها و تشخیص اختلال در محیط های حساس اشاره شده است. 

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.