دوربین مداربسته تحت شبکه دام 12 مگاپیکسلی جدید از VIVOTEK

دوربین مداربسته تحت شبکه دام 12 مگاپیکسلی جدید از VIVOTEK

دوشنبه 1395.07.19

در ادامه سریال عرضه دوربینهای مداربسته پانورامیک شرکت VIVOTEK، دوربین مداربسته جدیدی با نام MS8329-EV از خانواده دوربینهای مداربسته چند سنسوره با رزولوشن بالا بزودی به بازارها عرضه خواهد شد. این دوربین مداربسته با میدان دیدی وسیع نیاز به تعدد دوربینهای مداربسته برای یک محیط گسترده را بخوبی مرتفع می نماید. این دوربین مداربسته می تواند بخوبی زمان و هزینه نصب دوربینهای مداربسته را کاهش دهد.

این دوربین مداربسته تحت شبکه دام (Dome) از 4 سنسور 3 مگاپیکسلی CMOS بهره می برد و دید افقی 180درجه ای را تحت پوشش قرار می دهد. دوربین مدار بسته MS8392-EV می تواند تصویر کاملا 180 درجه به هم پیوسته ای ارائه نماید که خمیدگی و بهم ریختگی کمی داشته باشد.

استانداردهای این دوربین مداربسته از قبیل IP66 و IK10 امکان استفاده از این دوربین مدار بسته در فضای آزاد را میسر می نماید. ضمن اینکه در بدنه این دوربین مداربسته از سایه بان برای حفاظت از لنز در برابر نور مستقیم خورشید بهره برده شده است.

از قابلیتهای این دوربین می توان به مرور تصویر و تراز بخش مورد نظر از صحنه اشاره کرد. همانطور که در ویدئوی زیر می بینید براحتی می توانید بخشی از صحنه را در حین تصویربرداری از حالت پانورامیک خارج و بطور متمرکز زیر نظر بگیرید.

در این دوربین مداربسته از فیلتر حذف نور IR و قابلیت WDR استفاده شده است. ضمن اینکه زوم دیجیتال 48x و ePTZ قابلیت نظارتی دوربین مداربسته VIVOTEK را افزایش می دهد.

ویژگیهای برجسته :

  • رزولوشن 12 مگاپیکسلی
  • دارای میدان دید افقی پانورامیک 180 درجه و دید عمودی 34 درجه
  • ضبط ویدئو با رزولوشن 1416*7552 و سرعت 7 فریم در ثانیه
  • ضبط هوشمند با افزایش بهینگی مصرف پهنای باند
  • تحمل محدوده دمایی وسیع از 50 درجه زیر صفر تا 50 درجه بالای صفر
  • میزان حافظه رم 1 گیگابایت
  • حافظه فلش داخلی 128 مگابایتی

در ادامه توجه شما را به دیدن تیزر تبلیغاتی این دوربین مداربسته جلب می نماییم:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.