دوربین مداربسته تحت شبکه پانورامیک Dahua، بولتی با دید 180 درجه

دوربین مداربسته تحت شبکه پانورامیک Dahua، بولتی با دید 180 درجه

شنبه 1395.08.01

دوربین مداربسته پانورامیک چندسنسوره داهوا با دید 180 درجه و 6 مگاپیکسل رزولوشن تصویر از خانواده دوربینهای مداربسته بولت بزودی وارد بازار خواهد شد.

دوربین مداربسته تحت شبکه پانورامیک IPC-PFW8601-A180 با استفاده از تکنولوژی اتصال پیوسته تصاویر بصورت زنده، می تواند  تصاویر بدست آمده از 3 سنسور مجزای 2 مگاپیکسلی را تبدیل به یک دید 180 درجه مناسب نماید. این دوربین مداربسته می تواند بعنوان جایگزینی برای دوربینهای مدار بسته متعدد تک سنسوره به حساب آید که در هزینه خرید و نصب و حافظه آنها نیز صرفه جویی بعمل آمده باشد.

در تنظیمات این دوربین مداربسته براحتی می توان میزان کنتراست یا روشنایی تصویر هر سنسور را جداگانه تغییر داد تا تصویر کاملی با دید پانورامیک شفاف بدست آورد. این دوربین مدار بسته تحت شبکه چند سنسوره از فیلتر مکانیکی IR برای دید در صحنه های day/Night استفاده خواهد کرد و قابلیت True WDR با قدرت 120dB آنرا قادر می سازد در شاید نوری با نوسانات فراوان از پس چالشها برآید. بعلاه در این دوربین مداربسته داهوا، تکنولوژی Starlight برای بهره مندی بهتر از نور محیطی حداقلی در تصاویر ویدئویی استفاده خواهد کرد.

دوربین مداربسته جدید داهوا از الگوریتم تحلیلگر داخلی هوشمندی بهره می برد که می تواند فعالیتهایی مثل ورود به محوطه، اجسام ممنوعه، گم شدن اشیاء و ... را تشخیص داده و بسرعت بعنوان یک هشدار تلقی نماید. همزمان قابلیت تشخیص چهره و تشخیص فعالیتهای مشکوک میتواند قابلیتهای نظارتی این محصول را افزایش دهد.

دوربین مداربسته IPC-PFW8601-a180 قادر است با استفاده از تکنولوژی هوشمند دید در شب داخلی، شدت نور ال ای دی های IR تعبیه شده در دوربین را با توجه به میزان فاصله و شدت نور برای جبران کمبودهای نوری تنظیم نماید. یعنی با این تکنولوژی دوربینهای مداربسته داهوا قادرند از سفید شدن تصاویر بدیل شدت نامناسب نور IR جلوگیری نمایند و از اهدافی با فاصله دورتر نیز تصویر بهتری نمایش دهند.

طیف دمای قابل تحمل این دوربین مداربسته بین 40 درجه سانتیگراد زیر صفر تا 60 درجه سانتیگراد بالای صفر است. این دوربین مداربسته Dahua با استاندارد IP67 و IK10 گزینه مناسبی برای نصب در محیطهای آزاد و گسترده بحساب می آید. این دوربین مداربسته برای محیطهایی مثل مرزها، اتوبانها، سواحل، مجموعه های بازی و استادیمها قابل استفاده خواهد بود.

ویژگیهای برتر :

  • سازگار با کدک H.265 و قابلیت انکدینگ دوگانه H.264 و H.265
  • رزولوشن ترکیبی 3 سنسور  Exmor R Cmos2 مگاپیکسلی
  • رزولوشن ضبط تصاویر 4096*832 با سرعت 25 / 30 فریم در ثانیه
  • قابلیتهای 3DNR، AWB، AGC، BLC و WDR
  • پروژکتور ال ای دی با برد حداکثر 30 متر بر ثانیه

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.