دقت حداکثر 98 درصدی شمارش افراد در دوربین مداربسته جدید VIVOTEK

دقت حداکثر 98 درصدی شمارش افراد در دوربین مداربسته جدید VIVOTEK

شنبه 1395.05.02

دوربین مداربسته جدید VIVOTEK از سری دوربینهای Stereo با نام تجاری SC8131 بزودی وارد بازار خواهد شد. این دوربین مداربسته با هدف تشخیص تعداد ترددها، با قابلیت تشخیص تردد در جهات مختلف، می تواند با تکنولوژی مکان یابی 3 بعدی با دقتی حداکثر 98درصدی(به گفته شرکت VIVOTEK) مورد استفاده قرار گیرد.

دوربین مداربسته VIVOTEK sc8131

این دوربین می تواند با نصب در ورودیهای ساختمانها با توجه به قابلیتهایی که گفته شد هوشمندتر از محصولات پیشین با دقتی تا 98 درصد عبور و مرور را زیر نظر بگیرد. این دوربین مداربسته با دو سنسور تصویری قادر است مسیر حرکت افراد را در فروشگاه ها، فرودگاهها، ورودی مدارس، آسانسورها و محیطهای خدماتی تحت نظر گرفته و پارامترهای تعریف شده ای را که در مشاغل مربوطه می تواند مهم باشد مخابره نماید.

این دوربین مداربسته با توجه به داشتن دو لنز می تواند بصورت سه بعدی محل اجسام متحرک را در طول  صحنه بدقت تشخیص و ردیابی نماید.

اختلاف ارتفاع VIVOTEK

آنطور که تولیدکننده این محصول، شرکت VIVOTEK بیان کرده است در این دوربین شناسایی افراد بالغ یا کودک، فرد تنها و یا گروه براحتی نسبت به اجسام دیگر قابل تشخیص می باشند.

تحلیلگر ویدئویی بکار رفته در این دوربین با سیستم مدیریت محتوای VAST می تواند تمام داده های مهم را بصورت چارتها و جداول و تصاویر تحلیلی مرتبط در اختیار شما بگذارند، ضمن اینکه امکان زمانبندی برای ارائه گزارش از طریق این سیستم نیز وجود دارد.

داده دوربین مداربسته VIVOTEK

همین ویژگی دوربین مداربسته استریو VIVOTEK SC8131 را برای استفاده در فروشگاهها ایده آل خواهد کرد. محاسبه اختلاف ارتفاع در این محصول براحتی توسط دو سنسور تعبیه شده - اسم استریو نیز از این طراحی گرفته شده است- در دوربین صورت خواهد گرفت و دیگر نیازی به انتقال تصویر به دستگاه یا نرم افزار تحلیلگر برای تحلیل نخواهد بود.

در این محصول سعی شده راهکار شمارش علاوه بر صرفه جویی در پهنای باند مصرفی، خطر از دست دادن داده ها را در مواقع بروز مشکل برای شبکه یا منبع تغذیه کاهش دهد. از ویژگی های جالب این دوربین مداربسته ارائه داده ها و گزارشات در لحظه است. همچنین نرم افزار تحلیلگر در این دوربین مداربسته قادر است بصورت هوشمند تردد افراد را زیر نظر بگیرد بصورتی که اگر شخصی در صحنه وارد شود و بدون خروج از مسیر انتها به در ورودی برگردد و خارج شود، تردد شمار آنرا به حساب نمی آورد. همچنین اگر شخصی از مسیری که رفته برگردد و مجددا وارد شود، دستگاه شمارش را به خطا به 2 تغییر نمی دهد و یک فرد را دوبار نمی شمارد.

دوربین مداربسته جدید VIVOTEK می تواند براحتی چرخ های دستی، کودکان و کالسکه را از هم بصورت مجزا تشخیص دهد. همینطور تحت تاثیر سایه ها، بازتاب نور یا شرایط نور نامناسب نیز قرار نخواهد گرفت.

حداکثر رزولوشن این دوربین مداربسته 2560*960 می باشد که می تواند در این رزولوشن با 15 فریم درثانیه به ضبط تصاویر بپردازد. همچنین قادر است توان مورد نیاز خود را بوسیله POE و یا کابل USB تامین نماید.

هنوز خبری از زمان ارائه شدن این محصول به بازار منتشر نشده است. باید ببینیم آیا بخوبی آنچه در تبلیغات این شرکت آمده است در عمل هم می توانیم ویژگی های جالب این محصول را ببینیم یا فقط در حد تبلیغات باقی خواهد ماند.

در پایان توجه شما را به تیزر تبلیغاتی این محصول جمع میکنیم:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.