دوربین مداربسته حرارتی جدید بوش با برد تشخیصی 5850 متر

دوربین مداربسته حرارتی جدید بوش با برد تشخیصی 5850 متر

چهارشنبه 1395.11.20

دوربین مداربسته جدید بوش از سری دوربینهای مداربسته حرارتی با مقاومت بالا برای کار در محیطهای خشن و دریایی و محیطهایی با نور بسیار کم با نام Bosch DINION IP thermal 8000 بزودی وارد بازارهای بین المللی سیستمهای نظارت تصویری و امنیتی خواهد شد. این دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) با تحلیلگر ویدئویی جدیدش از سنسور تصویربرداری حرارتی بخوبی استفادهخواهد کرد. برای تست مقاومت این دوربین مداربسته توسط استاندارد EN 50130-5 بخوبی آزموده شده است. بر اساس این استاندارد این دوربین مداربسته بوش توانسته در غبار نمک به مدت بیش از 1000 ساعت به کار خود ادامه دهد. بنابراین دوربین مدار بسته حرارتی بوش قادر است در محیطهای آزاد برای نظارت بر موقعیتهای حیاتی مثل نظارت و حفاظت محیطی فروگاهها، زیرساختهای حساس، ساختمانهای دولتی و پلها مورد استفاده قرار گیرد.

تشخیص صحیح ورود به محوطه

عاملی که به تمایز بین دوربین مداربسته حرارتی شرکت بوش (DINION IP Thermal 8000) با دیگر دوربینهای مداربسته حرارتی قوت بخشیده، ترکیب تصویربرداری حرارتی با سیستم تحلیلگر ویدئویی هوشمند بروزی است که در داخل دوربین مداربسته (Edge)بکار رفته است. بکارگیری این قابلیت به دوربین مداربسته حرارتی کمک می کند بتواند از تحلیل ویدئویی بر روی محتوای داده های ویدئویی با بردی بالغ بر 762 متر استفاده کند. یعنی تحلیلگر ویدئویی داخلی این دوربین مداربسته قادر است تصاویر دوربین مداربسته را تا برد 762 متر بصورت تفکیک شده آنالیز نماید و از ورود غیر منتظره و مهمتر تشخیص و هشدار خطای حسگرهای ورود به محوطه بکاهد.

قابلیت هنری تحلیلگر ویدئویی هوشمند باعث می شود دوربین مداربسته بین حوادث امنیتی حقیقی و اعلام هشدارهای خطا تمایزات را درک کرده و براحتی در مسافتهای طولانی از قابلیت تحلیل محتوای ویدئویی برای پیشگیری این اشتباهات استفاده نماید.

دوربین مداربسته حرارتی DINION IP thermal 8000 دارای دو رزولوشن انتخابی است. رزولوشنهای انتخابی VGA و QVGA که با توجه به لنز گزینه های متعددی در دست کاربران خواهد بود. دوربین مداربسته حرارتی تحت شبکه بوش به سنسور ژیروسکوپ یا زاویه سنج مجهز است و می تواند به استفاده خوب از تحلیلگر ویدئویی کمک نماید. با این سنسور شیب سنج، بصورت خودکار تنها با وارد کردن ارتفاع دوربین مداربسته در تنظیمات، خود دوربین بصورت خودکار همه چیز را بدست آورده و تنظیم می نماید.

امنیت داده ها

دوربین مداربسته حرارتی بوش با استفاده از پروسه 4 مرحله ای امنیتی، حفاظت داده ها را به بالاترین حد ممکن میرساند. این چهار مرحله درواقع بعد فیزیکی و سایبری دوربین مداربسته را در بر دارد.

از آنجاییکه این دوربین مداربسته از طریق شبکه بصورت ریموت قابل کنترل است باید بخش امنیت داده ها نیز در نظر گرفته شود. یکی از تستها که بوش بر روی دوربینهای مداربسته IP خود انجام می دهد معطوف به ماژول پلتفرم قابل اطمینان (TPM) است. این مکانیزم تمام مجوزها و کلیدهای ورودی سایبری را که در زمان لاگین به دوربین مداربسته و جابجایی داده ها بر می گردد را بصورت ایمن حفظ کرده و این داده های کد شده به هیچ عنوان قابل تغییر یا تشخیص توسط افراد دیگر نخواهند بود.

جریان تصویری در این دوربین مداربسته حرارتی با دو کدک MJPEG و H.264 سازگار است.

دوربین مدار بسته حرارتی بوش

قابلیتهای کلیدی دوربین مداربسته حرارتی بوش

  • برد بلند تا 5850 متر
  • تحلیلگر ویدئویی داخلی
  • رزولوشن حداکثر 480*640 پیکسلی
  • تشخیص انسان تا حداکثر 1270 متر و اجسام تا 5850 متر با لنز 65 میلی متری
  • ضبط تصاویر با سرعت 9 تا 60 فریم در ثانیه در رزولوشن QVGA و سرعت 9 تا 30 فریم در ثانیه در رزولوشن VGA
  • نرم افزار نظارت و مدیریت تصویری رایگان از طرف شرکت بوش
  • دارای استاندارد IP66 و مصرف انرژی حداکثر 34 وات

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.