دوربین مداربسته دام کنجی ویووتک با IR 940nm

دوربین مداربسته دام کنجی ویووتک با IR 940nm

يکشنبه 1396.02.10

جدیدترین سری دوربین مداربسته ویووتک (Vivotek)  با فرم دوربین مداربسته دام کنجی یا Corner با مشخصات حرفه ای تری به بازار عرضه خواهد شد. از ویژگیهای برتر این دوربین مداربسته که بیشتر به نظر می آید برای مقاصد خاص ساخته شده است، به سیستم نور دید در شب IR با طول موج 940 نانومتری اشاره می شود. همانطور که پیشتر در سی سی تی وی آنلاین عنوان کردیم، از مزیتهای این طول موج نور دید در شب این است که در تاریکی مطلق هم کوچکترین علائمی از روشن بودن ال ای دی ها نخواهید داشت و نمی گذارد افراد محل نصب دوربین مداربسته را در شب تشخیص دهند.

البته ویژگیهای دیگری هم وجود دارد که این دوربین مداربسته را قویتر می کند. برخورداری از استاندارد IK10+ در کنار قابلیت Anti-Grip و Anti-Ligature (غیر قابل دست اندازی) ویژگیهای بسیار خوبی برای استفاده از این دوربین مداربسته در محیطهایی مثل اتاق بازجویی، زندانها، محیطهای خشن صنعتی، بیمارستانهای اعصاب و روان و اتاقهای مراقبت از مجرمین در بیمارستانها محسوب می شوند.

دوربین مدار بسته دام کنجی ویووتک (Vivotek)

جدا از مشخصات ظاهری و بدنه قدرتمند و خاص، باید به عملکرد دوربین مداربسته Vivotek CD8371-HNVF2 بپردازیم. این دوربین مداربسته دارای قابلیت WDR Pro با توان پردازش 100dB و قابلیت اختصاصی SNV یا دید عالی در شب است که تصاویر مناسبی در شب ارائه می دهد. البته برخورداری از سیستم روشنایی هوشمند دید در شب IR با برد 10 متر با قابلیت تشخیص فاصله اجسام و طول موج 940nm، این دوربین مداربسته می تواند در اتاقها یا سالنهای کوچک تصویر شبانه روزی خوبی داشته باشد. در کنار این قابلیتها، کاهش نویز 3D هم می تواند در شرایط نور کم و در نبود نور کافی و خاموش بودن نور IR تصویر را واضحتر نماید.

یکی از ویژگیهای نسبتا قدیمی ولی متفاوت در این دوربین مداربسته، تشخیص ضربه و شوک است. دوربین مداربسته دام ویووتک بصورت هوشمند در زمان برخورد فیزیکی اجسام یا تلاش برای تخریب آن اپراتور دوربین مداربسته را با خبر می کند.

دوربین مدار بسته دام کنجی ویووتک (Vivotek)

در مورد ویژگیهای لنز و سنسور این دوربین مداربسته باید به زاویه دید افقی و عمودی این دوربین مداربسته کنجی اشاره کنیم. زاویه میدان دید عمودی این دوربین مداربست 79 درجه و میدان دید افقی 108 درجه و لنز Tilt 15 درجه در دسترس کاربر است. سنسور تصویر دوربین مدار بسته ویووتک از نوع CMOS و با رزولوشن 3 مگاپیکسل است. شما می توانید تصاویر ویدئویی با ابعاد 1536*2048 و سرعت 20 فریم در ثانیه را در خروجی سیستم نظارت تصویری داشته باشید.

در مشخصات این دوربین مدار بسته آمده است که برای داشتن بهترین تصویر از اجسام، بهتر است فاصله بین دوربین مداربسته تا اهداف 5 متر باشد.

این دوربین مداربسته از 3 سال گارانتی بین المللی برخوردار خواهد بود.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.