اولین دوربین مداربسته AHD پانورامیک 6 مگاپیکسلی روی کابل کواکسیال!

اولین دوربین مداربسته AHD پانورامیک 6 مگاپیکسلی روی کابل کواکسیال!

يکشنبه 1396.01.27

شرکت واچ داگ (Watchdog) در نمایشگاه ISC West 2017 با نمایش دوربین مدار بسته پانورامیک 3 سنسوره MEGApix Pano، در مورد عرضه این دوربین مداربسته آنالوگ HD اطلاع رسانی کرد.

شرکت دیجیتال واچ داگ (DW) بعنوان تولید کننده رکوردرهای دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری و نرم افزارهای مرتبط، دوربین مداربسته 6 مگاپیکسلی با 3 سنسور 2 مگاپیکسلی را بعنوان محصولی جدید در سری MEGApix Pano وارد بازار دوربین های مداربسته خواهد کرد.

دوربین مداربسته آنالوگ HD جدید بر اساس بیانیه شرکت واچ داگ در سه ماهه دوم سال 2017 وارد بازار خواهد شد.

دوربین مداربسته دام و بولت WatchDog MEGApix

دوربین مداربسته آنالوگ HD بولت و دام سری MEGApix PANO تصاویری 180 درجه را با سرعت 20 فریم در ثانیه در اختیار کاربران خواهد گذاشت. این دوربین مداربسته با سه سنسور، تصویر کلی 180 درجه را همراه با قابلیت زوم مجزا در هر سنسور با تکنولوژی DW Spectrum IPVMS و ضبط تصاویر زنده ویدئویی مجزا ممکن ساخته است.

دوربین مداربسته AHD دیجیتال واچ داگ

دوربین های مداربسته فرم بولت با برخورداری از استاندارد IP66 مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و مقاومت در برابر ضربه و خرابکاری (IK10) می تواند در فضای داخلی یا فضای آزاد مورد استفاده قرار گیردند.

دوربین مداربسته AHD دیجیتال واچ داگ

پلتفرم EasyAdjust جدید دوربین مداربسته دام در این سری دارای مکانیزم شفاف سازی خودکار تصویری است که امکان تنظیم لنز Pan و Tilt را آسان می کند و زمان و هزینه نصب و راه اندازی را به حداقل ترین حالت بهبود می بخشد. دوربین های مداربسته یاد شده سازگار با ONVIF می تواند با دیگر محصولات نظارت تصویری بازار CCTV مورد استفاده قرار گیرند.

پیش از این هم شرکت دیجیتال واچ داگ با عرضه دوربین مداربسته پانورامیک 48 مگاپیکسلی که از 4 سنسور تصویر 4K (12MP*4) استفاده می کرد خلاقیتهایش را به کاربران نشان داده بود.

دوربین مداربسته AHD دیجیتال واچ داگ

دوربین مداربسته سری Super Low Light که به تازگی وارد خط تولید این شرکت شدند، از لنزهای 4.3 میلیمتری ثابت و سنسورهای CMOS بهره می برند و می تواند با 30 فریم درثانیه تصاویر شفافی در نور کم ارائه دهد.

دوربین های مداربسته AHD جدید می توانند بر روی رکوردرهای AHD و TVI با رزولوشن 1080P و در باقی محصولات نظارت تصویری آنالوگ با رزولوشن 960H به کار گرفته شوند.

ویژگیهای برجسته

  • دوربین مداربسته AHD پانورامیک بر روی کابل کواکسیال
  • دارای 3 سنسور 2 مگاپیکسلی 1/3 اینچی CMOS
  • تکنولوژی STAR-LIGHT Super Low Light
  • برخورداری از WDR، HME (پوشش نور منطقه ای)
  • (کنترل OSD روی کابل کواکسیال)
  • فیلتر حذف فیزیکی IR
  • مه زدایی، AGC، BLC، DRC و White Balance خودکار
  • 5 سال گارانتی بین المللی

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.