دوربین مداربسته low-light

    دوربین مداربسته low-light

    شنبه 1394.06.07

    دوربین مداربسته سری low-light  این امکان را به شما می دهند که در نور بسیار ضعیف قادر به داشتن تصویری به مراتب با کیفیت بالا تر از دوربین مداربسته مشابه (که این ویژگی را ندارند) را دریافت کنید.

    شما می توانید مدل های متنوعی از گروههای dome,box,bullet را انتخاب کرده و  و با گرفتن تصاویر در نور بسیار کم، تصاویر بسیار واضحی را که میگیرد مشاهده کنید.

    این سری از دوربین مداربسته ،دید واضح و بدون نقص همراه با جزئیات دقیق در فضاهای بسیار تاریک را برای شما  امکان پذیر می کند…

    برای نظارت در شب از راهکار  low light استفاده کنید

    پیشگامان عرضه سیستم های حفاظتی و راهکارهای نظارت ویدئویی، سری جدیدی از دوربین مداربسته تحت شبکه low-light (سری X55) را عرضه نمود.

    این سری از دوربین مداربسته به منظور پاسخگویی به نیاز بازار مبنی بر تصویربرداری با کیفیت بالا در شب طراحی و عرضه شده است. در حال حاضر بسیاری از دوربین مداربسته امنیتی پیشرفته قادر به حل این معضل نشده اند. با وجود دوربین مداربسته هایی در کلاس جهانی که شامل سری X55 می باشند، این مشکل برطرف گردیده است. زیرا با استفاده از حداقل روشنایی 0.005 lux @ F1.2، این دوربین مداربسته می توانند رنگ ها، اشکال، اندازه ها و حرکت را در تاریکی نسبتا کامل را کاملا تشخیص دهند.

    بهره گیری از الگوریتم ISP برای داشتن تصویری با کیفیت تر

    با استفاده از تکنولوژی پیشرفته (ISP  (Imaging Signal Processing، این سری از دوربین مداربسته بهترین عملکرد را در محیط های کم نور دارا می باشند.چون حساسیت دوربین مداربسته در محیط های تاریک با استفاده از الگوریتم ISP، زیاد می شود در نتیجه دوربین مداربسته می تواند تصاویری با کیفیت و شفافیت بالا در  اینگونه محیط ها حاصل کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی 3D DNR(کاهش دهنده دیجیتال نویز) تاری اجسام در حال حرکت حذف می شود و وضوح تصاویر حاصله افزایش می یابد.

    دیگر ویژگی های دوربین مداربسته سری Low-light هایک ویژن

    سری X55  با بکارگیری مجموعه ای از آخرین تکنولوژی ها، روانه بازار گردید. هر کدام از مدل های این مجموعه قادر به گرفتن تصاویری با کیفیت 2 مگاپیکسل و ضبط ویدئویی Full HD می باشد. همچنین مدل های (DS-2CD8255F-EI(Z و (DS-2CD7255F-E(I)Z(H با دارا بودن استاندارد IP66 به طور خاصی در شرایط آب و هوایی سخت  و رطوبت تا 90%  بسیار کارآمد عمل می نمایند.

    دوربین مداربسته مدل DS-2CD8255F-EI(Z)، DS-2CD755F-E(I)Z و (DS-2CD7255F-E(I)Z(H  همگی دارای LED های مادون قرمز و دامنه IR با برد 30 متر می باشند و زوایای دید متفاوتی را با بهره گیری از لنزهای Vari- focal  در دسترس کاربران خود قرار  می دهند.

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.