سری جدید دوربینهای مداربسته PTZ اویجیلون با زوم اپتیکال 45X

سری جدید دوربینهای مداربسته PTZ اویجیلون با زوم اپتیکال 45X

سه شنبه 1395.09.16

شرکت اویجیلون، سازنده معروف دوربینهای مداربسته چند سنسوره و پانورامیک، در سری جدید دوربینهای مداربسته PTZ براساس پلتفرم H4 بیشتر به سمت قابلیتهای مورد علاقه کاربران روی آورده است. دوربینهای مداربسته PTZ شرکت اویجیلون، کارایی بالای دوربینهای مدار بسته PTZ را با سیستم تحلیلگر خودآموز جدید و قابلیتهای هوش مصنوعی در هم آمیخته تا قابلیتهای بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

دوربینهای مداربسته جدید H4 PTZ AVIGILON در دو سری 1 و 2 مگا پیکسلی قادرند بصورت 360 درجه پیوسته چرخش داشته و با ردگیری فعالیتهای اطراف خود بدون وقفه به ضبط تصاویر با جزئیات بالا بپردازند.

قابلیت تحلیلگر ویدئویی خودآموز می تواند به ناظر کمک نماید سری فعالیتهای رایج را بر اساس پارامترهای شناسایی شده توسط دوربین مداربسته بصورت یک گراف دیده یا توسط دوربین مداربسته الگوی حرکتی رفتاری اشیاء را آنالیز نماید.

به گفته مدیر ارشد فناوری شرکت Avigilon :

دوربینهای مداربسته H4 PTZ قادرند با بهره مندی از سیستم تحلیلگر ویدئویی خود آموز و هوش مصنوعی تمام فعالیتهایی(از قبل تعریف شده یا حساسیت برانگیز) را که تکرار شده است، تشخیص داده و اعلام نمایند(هشدار دهند). این عملکرد سطح جدیدی از کارایی و کیفیت تصاویر در زمینه ثبت جرائم را به همراه خواهد داشت.

دوربین مداربسته Avigilon H4
درباره پلتفرم H4 دوربینهای مداربسته اویجیلون

پلتفرم H4 برای بهبود عملکرد کلی دوربینهای مداربسته شامل قدرت پردازش سریعتر، مدیریت بهتر پهنای باند، کیفیت و جزئیات بیشتر تصاویر و سازگاری با تحلیلگر ویدئویی طراحی و پیاده سازی شده است.

هوشمندی و کارایی پلتفرم H4 می تواند برای مدیریت داده تصاویر ویدئویی HD، مشاهده و جستجوی ساده تر بین تصاویر ویدئویی HD نسبت به قبلتر و کاهش تحمیل بارترافیکی به شبکه مورد استفاده قرار گیرد. ترکیبی از تکنولوژیهای انقلابی اویجیلون به قدرت گرفتن بیشتر راهکارهای نظارت تصویری این شرکت افزوده است و می تواند به کارایی بهتر دوربینهای مداربسته و تکنولوژیهای پردازش تصاویر ویدئویی در سیستمهای نظارت تصویری بینجامد.

ویژگیهای کلیدی دوربینهای مداربسته PTZ سری H4 :

  • بهره مندی از تحلیلگر ویدئویی خودآموز (Self-learning)
  • تشخیص حرکات مشکوک و Tamper Detection
  • چرخش پیوسته 360 درجه
  • استفاده از زوم اپتیکال تا 45X
  • قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی با سرعت 60 فریم در ثانیه
  • بهره مندی از تکنولوژی LightCatcher اختصاصی اویجیلون
  • فشرده سازی کدک هوشمند H.264 (حالت تشخیص صحنه های ثابت)
  • بکارگیری نسخه دوم تکنولوژی مدیریت جریان تصویری HD موسوم به HDSM
  • استاندارد IP67

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.