سیستم نظارت تصویری اندونزی تا سال 2022 به بازار 203 میلیون دلاری دست خواهد یافت.

سیستم نظارت تصویری اندونزی تا سال 2022 به بازار 203 میلیون دلاری دست خواهد یافت.

يکشنبه 1395.03.09

حملات تروریستی اخیر در مرکز جاکارتای اندونزی دولت را به سمت تقویت سیستم نظارت تصویری شهر سوق داده است. طرح تقویت سیستم نظارت تصویری برای نصب تقریبا 6000 دوربین مداربسته تنها در مرکز شهر برنامه دارد. این خود می تواند به عامل رشد بازار تبدیل شود. همچنین می تواند موجب پشتیبانی توسعه صنعت توریسم، رشد بخشهای بازرگانی، تولید زیرساخت جدید و حتی پروژه های ترانزیت و ... شود.

تحلیلگران اشاره دارند که تکنولوژی سیستم نظارت تصویری تحت شبکه همچنان در دوره رشد خود قرار دارد زیرا که وضعیت می تواند در دهه بعدی با توجه به ویژگی های این تکنولوژی بیشتر به نمایان شدنش شوند و هزینه ها بازهم کمتر شوند.

"پریژو ساموئل" مسئول ارشد آنالیز، تحقیق و مشاور در مرکز تحقیقاتی 6W می گوید:

سیستم نظارت تصویری آنالوگ بعنوان بخش اعظمی از سرمایه گزاری ها و سهم بازار در بازار اندونزی دارای ارزش مالی کمتر و نصب راحت تر خواهد شد. بهرحال تا سال 2022 سیستم نظارت تصویری تحت شبکه تمام بازار را در زمینه سرمایه گذاری به خود اختصاص می دهد.

کاهش قیمت ها، افزایش کیفیت تصاویر، قابلیت کنترل از راه دور بهتر، درخواست بالاتر برای وسعت بخشی و توسعه زیرساخت های جدید در شهرهای مهم از دلایلی هستند که باعث رونق بازار سیستم نظارت تصویری تحت شبکه خواهند شد.

در ادامه "ریشی مال هترا"، محقق و مشاور این موسسه می افزاید: در آینده تمام بازارهای عمودی(ویژه)، دفاتر بازرگانی، دولت ها و فرودگاه ها و بانکها و موسسات مالی بدنبال پیشروی در تولید سرمایه با بازار عمودی در صنعت اندونزی خواهند بود.

این نوع بازارها می توانند به دنبال افزایش دستگاه های کارت خوان، شعب بانکها، دفاتر تجاری و زیرساختهای مختلف عمومی رشد تضمینی بدنبال داشته باشند.

همچنین می افزاید:

با نزدیک شدن به مسابقات آسیایی 2018، پروژه های حمل و نقل سریع، پروژه حمل و نقل ریلی سبک، گسترش و ساخت فرودگاه های جدید، بندرگاه ها، مناطق آزاد بازرگانی، ایستگاه های عوارضی، خطوط ریلی و مراکز صنعتی باعث راندن بازار به سمت سیستم نظارت تصویری در اندونزی خواهد شد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.