راهکار جدید Brickcom : انتقال تصاویر دوربین مداربسته بصورت وایرلس تا 800 متر

راهکار جدید Brickcom : انتقال تصاویر دوربین مداربسته بصورت وایرلس تا 800 متر

شنبه 1395.06.20

شرکت SA Automasjon که در کار نصب و ارائه یکی از پروژه های نظارتی خود در نروژ دچار مشکل شده بود، درخواست سیستم نظارت تصویری ویژه ای داشت که بتواند محوطه شخصی وسیعی را با دو درگاه ورودی و فاصله زیاد از هم زیر نظر بگیرد. هر ورود و خروج مشکوکی باید زیر نظر گرفته می شد و در هر زمان و هر مکانی از این محوطه حفاظت به عمل می آمد. شرکت بریکام راهکاری با عنوان BrickOne ارائه داد که بتوان بوسیله دوربینهای مداربسته بولت مجهز به آنتن Wifi با مودمهای Access Point شبکه ای تشکیل دهد تا همه تجهیزات نظارت تصویری از جمله رکوردها بتوانند در بستر آن ارتباط برقرار نمایند.

راهکار دوربینهای مداربسته Brickcom

بزرگترین چالش در این سیستمهای نظارت تصویری فاصله زیاد بین درگاهها و محلهای مورد نظر برای نظارت است. مسیرهایی که شاید تا 800 متر طول داشتند و با یکدیگر فاصله زیادی داشتند. ضمن اینکه عوارض زمین و محدودیتهایی مثل وجود درختان نیز در بین راه وجود داشت. دوربینهای مداربسته بولت Wifi این شرکت با نام WOB-100Ap در پروژه بالا بکار گرفته شدند. این دوربینها قادر هستند از طریق کانال Wi-Fi دوبانده با Access Point های ساخته این شرکت و همینطور دستگاههای رکوردر تحت شبکه حتی در محیطهای جنگلی بدون ایجاد مشکل توسط درختان کار کنند. این دوربینها نیز از استاندارد IP67 برخوردارند و با تجهیز به نور IR قابلیت مناسبی خواهند داشت. در نروژ بدلیل رطوبت بالای هوا داشتن استاندارد IP بیشتر مورد توجه پیمانکاران قرار گرفته است. ضمن اینکه در این تجهیزات از سیستم تهویه (گرمایشی-سرمایشی) مناسبی استفاده شده است و می تواند در محدوده دمایی -40 تا 60 درجه کارکنند.

سیستمهای ضبط ویدئویی تحت شبکه در این راهکار بصورت ریموت قابل مانیتور کردن و پخش و ضبط تصاویر خواهند بود.

می توانید لیست تجهیزات بکار رفته در این سیستم را مشاهده نمایید:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.