شرکت اکسیز مالک جدید شرکت برتر ارتباطات تحت شبکه درون ساختمانی

شرکت اکسیز مالک جدید شرکت برتر ارتباطات تحت شبکه درون ساختمانی

سه شنبه 1395.03.11

شرکت 2N نخستین و بهترین کمپانی در زمینه ارتباطات داخل ساختمانی تحت شبکه است که در زمینه های دیگر نیز مشغول به کار بوده و برای مثال در زمینه انتقال صدا تحت شبکه و بالابرهای خودرو تحت شبکه نیز شناخته شده است. این شرکت دارای کانالهای فروش عالی در ارتباط با نصابین تجهیزات الکترونیک و تجهیزات ارتباط داخلی است. همچنین در زمینه تولیدات بالابرها با تکنولوژی ارتباطی تحت شبکه که می توانند مکملی برای کانال جهانی اکسیس باشند مشغول به کارند. از طرفی هم شرکت 2N از موقعیت بازار و منابع تحقیق و توسعه قدرتمند اکسیز می تواتد بخوبی بهره مند شود.

البته برند 2N همچنان پابرجا خواهد ماند و شرکت بعنوان یک مجموعه تابعه با گروه کاری اکسیز به کار خود ادامه می دهد. یکی از وظایف این اشتراک شتابدهی به افزایش فروش از روی سیستم های آنالوگ به سمت سیستم های ارتباط داخلی تحت شبکه است و باید باعث پیشرفت و توسعه برای موقعیت های جدید باشد.

اکسیز با دارابودن کانال های فروش در اروپا و آمریکا و شرکت 2N با سهم بازار وسیع در فروش راهکارهای امنیت فیزیکی و ارتباطات داخل سازمانی میتوانند به قدرت بزرگتری در این عرصه تبدیل شوند که با نشانه گیری سیستم های تحت شبکه می توانند بشکلی سهم بازار خود را علاوه بر تثبیت، رشد معناداری دهند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.