محصول جدید شرکت Surveon: سرور ذخیره ساز سری NVR5400

محصول جدید شرکت Surveon: سرور ذخیره ساز سری NVR5400

چهارشنبه 1395.04.09

شرکت Surveon سرور ذخیره ساز جدید NVR5400 را به عنوان سیستمی با ضریب اطمینان و پایداری بالا، برای پروژه های مهم ارائه داد. شرکت serveon که یک ارائه دهنده راهکارهای سیستم نظارت تصویری تحت شبکه به حساب می آید. این محصول بهترین جایگزین برای محصولات NVR فعلی این شرکت خواهد بود. در این سرور از کانال 12 یا 16 عددی هارد با قابلیت تعویض لحظه ای(Hot swappable)  استفاده شده است و همچنین برای حفظ پایداری از مدل ذخیره سازی سخت افزاری RAID استفاده می نماید.

دستگاه Surveon NVR5400  دارای امکان ذخیره تصاویر از 64 کانال ویدیویی و تا حد اکثر رزولوشن 5 مگاپیکسل می باشد. همچنین این NVR با استفاده از 316 هاردیسک SAS ذخیره تصاویر به مدت یکسال را ممکن می سازد. ویژگی های ذکر شده، این دستگاه را برای پروژه های مهمی همانند سیستم نظارت تصویری شهرها یا مراکز صنعتی یا سیستم های دولتی ایده آل کرده است.

سری NVR5400 در مقایسه با سرور های ذخیره ساز سری NVR7300، دارای قدرت انتقال داده(I/O) و ظرفیت حافظه بالاتری است. همچنین ذخیره سازی اطلاعات پشتیبان به شکل iSCSI با توجه به معماری توسعه پذیر C/S دستگاه، امکان پذیر است.

سری NVR5400 از ذخیره سازی بر مبنای RAID 5+ و 6+ با دیسکهای پشتیبان استفاده می کند؛ همچنین از حالات ذخیره سازی استاندارد RAID نوع 1 و 5 و 6 برای بالابردن سطح حفاظت و پایداری اطلاعات کمک گرفته شده است.

ذخیره سازی RAID5

در عین حال سری NVR5400 قابلیت کار با این سرویس ها را نیز داراست :

 VMS نرم افزاری و تحلیلگر لحظه ای، مانیتورینگ از راه دور، مدیریت مرکزی و پشتیبانی از صفحات نمایش شطرنجی دیواری بوسیله مرکز کنترل Surveon (SCC).

این سرویس ها برای دستیابی به قابلیتهای حرفه ای ویژگی های مهمی بحساب می آیند. بعلاوه شرکت Surveon یک ابزار مدیریت تحت وب نیز با نام SurveOne برای پشتیبانی در اختیار کاربر می گذارد که بوسیله آن امکان مانیتورکردن سیستمهای یکپارچه و بررسی سلامت کل سیستم و اطمینان از پایداری سیستم، مهیا می شود.

سری NVR5400 برای سیستمهای نظارت تصویری نسبتا بزرگ نیز، از تمام ویژگی های پیشرفته برای رفع نیاز کاربران و کارکرد مطمئن کمک خواهد گرفت.

 Casper Wu مدیر بازاریابی محصولات شرکت Surveon برنامه این شرکت را اینگونه بیان کرد:
"بعنوان یک متخصص، امیدواریم خط تولید محصولات NVR حدیدی راه اندازی نماییم که برای تمام کاربردهای ممکن، پیشنهادی درخور داشته باشد. سری NVR5400 نه تنها می تواند یک گزینه ایده آل برای پروژه هایی با بودجه محدود باشد بلکه می تواند از نظر تکنیکی برای همکاران(مشتریان) ما نیز در پیروزی مناقصات پروژه هایشان مزیت و قدرت رقابتی ایجاد نماید"

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.