دو دوربین مداربسته جدید از شرکت D-Link

دو دوربین مداربسته جدید از شرکت D-Link

چهارشنبه 1395.05.06

شرکت D-Link دو دوربین مداربسته تحت شبکه جدید HD به بازار معرفی کرده است که در طیف محصولات حرفه ای و راهکارهای امنیتی قرار می گیرند. دوربین مداربسته Full HD جدید در رده دوربینهای mini Dome با نام DSC-6212L و دوربین مداربسته تحت شبکه HD در رده دوربینهای مخفی با نام تجاری DSC-1201 بطور رسمی وارد بازار شدند. ویژگی های محصولات جدید شامل قابلیت POE، رزولوشن HD، ضبط بر روی حافظه داخلی و پکیج نرم افزاری کاملی که به کاربران امکان دیدن تصاویر و مدیریت حداکثر 32 دوربین مداربسته را در یک کامپیوتر می دهد.

دوربین مداربسته جدید D-Link

دوربین مینی Dome جدید با نام DCS-6212L بدلیل استاندارد طراحی ساختش، برای نصب در فضای آزاد دارای استاندارد مقاومت در برابر خرابکاری است. همچنین با استفاده از سرویس mydlink بصورت ریموت کاربر می تواند به دوربین مداربسته دسترسی داشته باشد. تصاویر ویدئویی زنده دوربین مداربسته را از طریق سایت یا از طریق دستگاههایی با سیستم عامل iOS و Android و Windows Phone می تواند براحتی بطور زنده مشاهده یا مدیریت نماید.

دوربین مداربسته جدید D-Link

چند منظوره

دوربین مداربسته DCS-1201 بدلیل شکل و شمایل و جسه کوچک و قابلیت استفاده در کاربردهای متنوع می تواند راهکار مناسبی برای نظارت مخفیانه به حساب آید. این دوربین مداربسته با اندازه ای کوچک و داشتن کابل متصل 15 متری می تواند در گوشه ای از اتاق یا در حفره ای پنهان در دفتر کار براحتی مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت ePTZ در این مدل می تواند در چنین محیطهایی بسیار مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این دوربین مداربسته کوچک می تواند در دستگاه ATM، آسانسورها، ایستگاههای پلیس، پاسگاه های ترانزیت و ... که نیاز به دوربین مداربسته مخفی دارند بکار بیاید.

قابلیتهای امنیتی بکار رفته در این دو مدل شامل مانیتور کردن محیط عمومی، کنترل دسترسی به فضای محدود در تصویر، تشخیص فعالیتهای خرابکارانه و جنایتکارانه و فهرست نظارت ویژه می باشد. ضمن اینکه در صورت ایجاد اشکال در سیستم شبکه، دوربین می تواند تصاویر را بر روی حافظه داخلی دوربین ذخیره نماید.

ویژگی های دیگر دو دوربین مداربسته DSC-6212L و DCS-1201 :

  • ضبط تصاویر به کیفیت HD
  • پشتیبانی از قابلیت PoE
  • ضبط بصورت محلی بر روی حافظه داخلی
  • امکان استفاده از نرم افزار D-ViewCam که قابلیت مدیریت حداکثر 32 دوربین مداربسته را با یک کامپیوتر بعنوان سیستم مرکزی به کاربران می دهد.
  • دسترسی از راه دور- در هر جا و هر زمانی با استفاده از سایت D-Link یا با استفاده از دستگاه موبایل از طریق نرم افزار mydlink lite می توان به دوربین مداربسته دسترسی پیدا کرد.
  • تشخیص صدا و حرکت که از طریق ارسال ایمیل یا پیام کاربر را مطلع می نماید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.