پنج دلیل که اثبات می کند شما نیازمند یک سیستم نظارت تصویری خانگی هستید.

پنج دلیل که اثبات می کند شما نیازمند یک سیستم نظارت تصویری خانگی هستید.

يکشنبه 1395.03.16

شاید از نظر شما دلیل نیاز به یک سیستم نظارت تصویری خانگی تنها یکی از مواردی باشد که به آن در مقاله اشاره می کنیم. حتی اگر یکی ازاین موارد نیز به رفع نیازهای ما بپردازد بازهم ارش خرید و راه اندازی سیستم نظارت تصویری خانگی و امنیت بوجود آمده شده را داشته باشد.

ما با توجه به نیازهای کلی، پنج مورد از اصلی ترین دلایل داشتن یک سیستم نظارت تصویری خانگی را بیان خواهیم کرد.

احساس امنیت کنید!

اکثر مردم ازینکه هدف یک سرقت واقع شوند می ترسند. البته شاید این یک فوبیا (مثل ترس از دزدیده شدن بنام هارپاکسوفوبیا یا ترس از سارقین بانام اسکلوروفوبیا) نباشد اما فکر کنید یکباره شما نیمه های شب از خواب با شنیدن صدایی ناگهانی بپرید. برای شما به خواب رفتن مجدد بسیار سخت خواهد شد مخصوصا اینکه حس کنید شخصی به منزلتان برای سرقت وارد شده است. سیستم نظارت تصویری براحتی می تواند پاسخگویی این نگرانی های شما باشد.

با نصب سیستم نظارت تصویری شما براحتی می توانید درب جلوی منزل، درب پشتی و هر نقطه ورودی دیگری را در حالی که در اتاق خوابتان استراحت می کنید مانیتور کنید و با خیال راحت از امنیت کافی بهره ببرید. همچنین می توانید با پرداخت کمی هزینه حفاظت بخش بیرونی و اطراف منازل را به شرکت امنیتی سپرده و آنها توسط سیستم نظارت تصویری منزلتان-با زیرنظر داشتن دوربین هایی که شما مشخص می نمایید- در همه زمان ها درسال از شما مراقبت نمایند. اگر چه این کار هزینه به همراه دارد اما از احساس امنیت که از بنیادی ترین اصول رجوع به این سیستم هاست بهره بهتری خواهید برد.

فرض کنید شما در منزل از افراد سالمند یا کودکان بیمار نگهداری می نمایید و شما بدلیل شغلتان همیشه در منزل نیستید، این سیستم با دسترسی داشتنتان از راه دور می تواند آرامش بسیار بیشتری به شما و عزیزانتان ببخشد و ازراه دور نیز مراقبشان باشید.

منصرف کردن سارقین بالقوه

شاید شما نخواهید پیش از آنکه دادگاه به جامعه خدمت کند خودتان مبادرت به دستگیری مجرمین یا حتی مجرم سازی نمایید! تمام آنچه شما می خواهید این است که مجرمی بالقوه را از انجام یک دزدی منصرف نمایید. اگر شما بتوانید یک سیستم نظارت تصویری خانگی را با چندین دوربین مداربسته قابل نمایش در اطراف منزلتان نصب کنید، باعث می شوید سارقین از هدف قرار دادن منزلتان منصرف شوند.

این موضوع بحدی جدی است که بعضی از مردم از دوربین مداربسته مصنوعی که تنها ظاهر یک دوربین مداربسته واقعی را دارند برای فراری دادن مجرمین استفاده می کنند.  دوربین هایی با ال ای دی قرمز چشمک زن که حسی شبیه به یک دوربین مداربسته را القاء می کنند. تنها یک متخصص آن هم با دقت از نزدیک می تواند متوجه تفاوت دوربین مداربسته واقعی و مصنوعی شود. حال اگر دوربین مداربسته واقعی باشند خواهید دید که چقدر نتیجه بهتر می شود.

بعنوان مدرک جرم دادگاه

دربیشتر اوقات، دزدی صورت می گیرد اما سارقین هیچ ردپایی از خود برجای نمی گذارند. با داشتن یک سیستم نظارت تصویری خانگی با قابلیت ریموت ، مدارک مستدل و محکمی برای دستگیری و محکومیت مجرمین پیش از تشکیل دادگاه در دست خواهید داشت. آژانسهای امنیتی و مجری قانون بوسیله تصاویر ضبط شده سیستم نظارت تصویری خانگی شما مجرمان را دنبال و شناسایی می کنند. سیستم ریموت(قابل نمایش و کنترل از راه دور) ویدئوها را برای ذخیره به نقاط مختلف مورد نظر از طریق اینترنت می فرستد(بطور ریموت اطلاعات ضبط می شوند) و در واقع اطلاعات ثبت شده را از دسترس سارقین دور نگه می دارد. بنابراین سارقان شانسی برای ازبین بردن اطلاعات بدست آمده توسط دوربین ندارند، حتی اگر آنها خانه شما را نابود کنند بازهم تصاویر و داده ها بصورت ریموت در اختیار شما خواهند بود.

دوربین مداربسته پرستاربچه

بعضی از والدین هیچ وقت بطورکامل حتی با نظارت دقیق نمی توانند از حال فرزندشان مطمئن شوند و همواره این موضوع دقدقه آنهاست. دوربین مداربسته پرستاربچه پاسخی به نیاز این والدین نگران خواهد بود. شما می توانید یک دوربین مداربسته پرستاربچه را در اتاق فرزندان نصب نمایید و توسط موبایل، تبلت و حتی لپ تاپ از کیلومترها دورتر بصورت ریموت به مشاهده فعالیت آنها بپردازید. شما همچنین می توانید از مورد سوء استفاده قرار گرفتن فرزندان یا دیگر وضعیت های اضطراری در منزل جلوگیری و یا باخبر شوید و بوسیله آن بتوانید تصمیم گیری یا اقدام  وابسته را انجام دهید.

مطلع بودن

بغیر از ویژگی های یاد شده در بالا، بعضی از مردم تنها می خواهند مطلع از وقایع باشند. یعنی مثلا  می خواهند قبل از آنکه آنان به بیرون خانه قدم بگذارند بدانند چه کسی در پشت درب خانه شان درحال عبور است. اگر این موضوع نیز مورد علاقه شماست می توانید قدر سیستم نظارت تصویری خانگی با این ویژگی ها را بدانید، سیستمی که به شما نشان می دهد چه کسی در حال عبور از ورودی هاست یا چه کسی منزل شما را زیرنظر گرفته است و مثلا با برخواستن شما از صندلیتان شروع به حرکت می کند.

ویژگی های یک سیستم نظارت تصویری خانگی امروزه ارزشی فراتر از قیمت این محصولات دارد. در جهان امروز بدون داشتن چنین سیستم هایی نمی توان از ایمنی کامل بهره برد. با این قیمتها امروزه مقاومت کمتری برای داشتن یکی ازاین سیستمهای نظارت تصویری وجود دارد و بلعکس رقابت و تمایل در خرید یک سیستم نظارت تصویری متناسب با نیاز رو به افزایش است. در آخر باید گفت خرید یک سیستم نظارت تصویری با تکنولوژی بالا تبدیل به موضوعی رایج و نیازی مبرم تبدیل شده است.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.