شرکت Hanwha Techwin محصولات جدید DVR را تحت پلتفرم WiseNet HD به بازار ارائه کرد.

شرکت Hanwha Techwin محصولات جدید DVR را تحت پلتفرم WiseNet HD به بازار ارائه کرد.

چهارشنبه 1395.04.23

شرکت تولید کننده سیستم نظارت تصویری Hanwha Techwin خط تولید محصولات سری DVR را در ادامه روند تولید سری قبلی دوربین مداربسته آنالوگ Full HD راه اندازی کرد.با راه اندازی این خط تولید، چرخه تولید انواع محصولات آنالوگ Full HD تکمیل خواهد شد.

شرکت Hanwha Techwin قصد دارد استاندارد جدیدی در تولیدات سیستم های آنالوگ بوجود آورد. سری جدید DVR های آنالوگ Full HD تحت اسامی SRD-1694/1685/894/494  قادرند تصاویر ویدئویی با رزولوشن 2مگاپیکسل(1080P) را در طول کابل کواکسیالی به مسافت 500 متر بدون ایجاد اختلال(تاخیر)جابجا نمایند.

سیستم جدید به خوبی با دوربین های مداربسته آنالوگ موجود و بر روی کابل کواکسیال رایج قادر به برقراری ارتباط است . این موضوع باعث کاهش هزینه های کابل کشی شده و نیاز به جایگزینی تجهیزات را به حداقل ترین حالت ممکن تقلیل داده است.

بعلاوه سیستم جدید برای مقابله با هکرهای دوربین های مداربسته نیز راهکار جدیدی را استفاده نموده است. این شرکت با رمزگذاری(encrypting) اطلاعات تصاویر ذخیره شده بر روی DVR و با ایجاد محدودیت بوسیله رمزگذاری بر روی تنظیمات، سعی در حفظ بیشتر امنیت سیستم و اطلاعات شخصی داشته است.

سری جدید محصولات، از قابلیتی با نام Motion Search (کاوش تحرک) بهره می برد. بوسیله این قابلیت هنگام پخش ویدئوهای ضبط شده می توان بصورت سریع تنها بخشهایی از ویدئو را که جسمی در بخش ویژه ای از تصویر حرکت کرده باشد را ببینیم. درواقع این قابلیت کاربردی مرور سریع وقایع را بدون اتلاف وقت ممکن می سازد. دستگاه های DVR 8 و 16 کاناله دارای پورت دسترسی سریع در جلوی دستگاه هستند که براحتی می شود هارددیسکی را به آن وصل کرد.

دو دستگاه 16 کاناله از حداکثر 8 هارددیسک و دستگاه های 8 کاناله نیز حداکثر از 4 هارددیسک پشتیبانی می کنند.

در پایان توجه شما را به دیدن تیزر تبلیغاتی راهکار WiseNet HD شرکت Hanwha Techwin جلب می نماییم:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.