تیزرهای تبلیغاتی شرکت Axis: مدیریت یکپارچه فروشگاه

تیزرهای تبلیغاتی شرکت Axis: مدیریت یکپارچه فروشگاه

سه شنبه 1395.05.26

راهکار یکپارچه فروشگاه

برای بهبود امنیت و مدیریت فروش در فروشگاهها سیستمهای نظارت تصویری یکی از بهترین گزینه های موجود به حساب می آیند. شرکت Axis براساس استراتژی سال 2016 سعی کرده با ارائه و تبلیغ راهکارهای فراوانی، به بهبود کسب و کارهای کوچک بپردازد و تبلیغات خود را نیز به محوریت این موضوع افزایش داده است. در روزهای اخیر 5 کلیپ تبلیغاتی از سوی این شرکت در این باره منتشر شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مدیریت فروشگاه

یکی از مهمترین موضوعاتی که امروزه در همه مشاغل به آنها بیشتر دقت می شود بحث مدیریت مشتری و مدیریت اطلاعات فروش است. در این تبلیغ شرکت Axis توضیح می دهد که ارزش اطلاعاتی که می توان از طریق سیستم نظارت تصویری بدست آورد می تواند بسیار بالا باشد. اطلاعاتی چندوجهی که می تواند از ارزیابی تصاویر دوربینهای مداربسته بدست بیاید و در واقع با آنالیز آنها بخصوص توسط تحلیلگرهای ویدئویی هوشمند و ویژگی هایی مثل تولید نقشه حرارتی(Heat map) می توان به تحلیلی از رفتار خرید مشتریان دست یافت.

مثلا نوع حرکت خریداران و الگوی حرکتی و مسیر طی شده برای خرید می تواند نکات مهمی را به فروشنده بدهد. با مقایسه نقشه های حرارتی قبل و بعد از هر تغییری در چینش یا استراتژی فروش، می توان بهترین نکات را بدست آورد. مثلا می توانید بفهمید چه محصولاتی و در کجای فروشگاه بیشتر فروش رفته و بدانید کدام قفسه ها و چه میزان در فروش کلی سهم داشته اند. حتی در چینش و نوع دکور فروشگاه هم می توانید تغییراتی اعمال نمایید و رفتار منعکس شده را در آمارها بسنجید و فروش را افزایش دهید.

کنترل ورودیها فروشگاه

ورودی فروشگاهها نقاطی استراتژیک هستند که تقریبا در اکثر موارد برای این نقاط راهکارهای مهمی در نظر گرفته می شود. در این مورد شرکت Axis درباره تردد شمار و گیتهای هوشمندی صحبت کرده است که در ارتباط مستقیم با دوربینهای مداربسته و نرم افزارهای تحلیلگر می تواند مثلا به شما ساعات پیک تردد، فروش و حتی ترافیک ساعات مختلف را اطلاع دهد و یک تقویم آماری ارائه دهد. این موضوع می تواند علاوه بر افزایش امنیت و مدیریت، به بهبود فروش بینجامد. مدیر متوجه می شود چه ساعتی می تواند برای مثال تخفیف ویژه را شروع نماید و چه ساعاتی می تواند به کارمندان استراحت بدهد و یا اصلا چه کاری باعث افزایش رجوع و خرید و یا بلعکس خواهد شد.

مدیریت ارسال محصولات

ارسال روزانه در بسیاری از فروشگاهها علاوه بر ایجاد دغدغه می تواند تبدیل به نقاط قوت شود. بهترین شرکتها با ارسال بی برنامه و با تاخیر می توانند نظر مشتریها را عوض کنند! اما موضوع فراتر از این بحث خواهد رفت، امروزه یکی از علتهای خرید اینترنتی می تواند کمبود وقت خریدار برای خرید حضوری باشد که شرکت Axis راهکاری را در این مورد پیشنهاد می دهد. در ورودی منزل شما، دوربین مداربسته به محض فشار دادن کلید زنگ تصویر زنده ای به گوشی شما بفرستد و با مشاهده محصول پیک شده می توانید بصورت ریموت با بازکردن درب پارکینگ محصول را تحویل گرفته و پس از خروج مسئول تحویل از منزل درب را بصورت ریموت ببندید و فروشنده هم میتواند از تحویل شما و ارسال محصول اطمینان پیدا کند.

EAS

در این ویدئو بیان شده که یکپارچکی سیستم نظارت تصویری و بخصوص دوربین مداربسته با سیستم EIS(محتوای الکترونیکی نظارت) شرکت Axis می تواند امنیت و مدیریت فروشگاه را در حوادث غیر مترقبه یا دسترسی های غیرمجاز افزایش دهد. به این صورت که در صورت وقوع حادثه ای یا ورود به محوطه خاصی، دوربینها با افزایش خودکار میزان فریم تصاویر را با دقت بیشتر و فشرده سازی کمتری ضبط نموده و به اپراتور یا مدیر فروشگاه اعلام هشدار می نماید و این قابلیت برای پلتفرمهای مختلفی قابل پیاده سازی خواهد بود.

مدیریت ترافیک و صف مشتریان

در راهکارهای جدید قابلیت هوشمندی که اخیرا مورد توجه فروشندگان قرار گرفته تشخیص نقاط حساس فروشگاه یا بهتر بگوییم آنالیز نقاط ویژه مثل صف مشتریان برای تسویه حساب یا تمرکز جمعیت بر روی قفسه ای ویژه است. مدیریت صف و تحلیل نوع دسترسی به محصول و زمان صف ایستادن افراد می تواند بسیار کار آمد باشد. دوربینهای مداربسته HD براحتی جزئیاتی را ضبط و تبدیل به آمار و تحلیل می کنند و شما نتیجه را برای بهبود ساعات فروش مثلا در بخش تسویه یا صندوقها استفاده خواهید کرد. در این راهکار صف فرضی برای مشتریان در نظر گرفته می شود و بمحض افزایش بار به مسئول فروشگاه اطلاعات منعکس می شود و ترافیک صندوقها براحتی مدیریت می شود و حتی میتواند زمان میانگین را نیز برای مدیریت به عنوان معیاری استاندارد بدست آورد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.