اخبار نمایشگاه IFSEC لندن  : معرفی نمایشگاه

اخبار نمایشگاه IFSEC لندن : معرفی نمایشگاه

چهارشنبه 1395.04.02

نمایشگاه IFSEC در مجموعه Excel لندن از دیروز شروع به کار کرده است که به مدت سه روز پذیرای بازدید کنندگان از سرتاسر جهان خواهد بود. شاید بتوان نمایشگاه IFSEC را از تاثیرگذارترین نمایشگاه های بین المللی در زمینه تکنولوژی و تجهیزات حفاظتی و امنیتی دانست که همواره سمت و سوی تکنولوژی های حفاظتی امنیتی روز دنیا را نشان می دهد. در زمینه سیستم نظارت تصویری، تمامی شرکت های تولید کننده برای این نمایشگاه برنامه ریزی می کنند و این فرصت را از دست نمی دهند.

نمایی از مجموعه Excel در لندن، محل برگزاری نمایشگاه IFSEC

نمایشگاه-IFSEC-لندن

تاریخ برگزاری این نمایشگاه 21م تا 23م ژوئن 2016 می باشد که بیش از 600 غرفه و 1000 محصول را به نمایش می گذارد. در نمایشگاه IFSEC تکنولوژی روزدنیا در زمینه سیستم های نظارت تصویری، دستگاه های کنترل دسترسی بیومتریک، امنیت سایبری و راهکارهای یکپارچه بیشتر مورد توجه عموم قرار دارد.

در تصویر زیر می توانید نقشه پراکندگی قرفه ها را مشاهده می کنید:

نقشه-نمایشگاه-IFSEC

از بخش های جذاب این نمایشگاه، اهدای جوایز برترین نوآوری ها و بخش ارائه گجت های نوین است که تجربه دیده شدن را به شرکت های نوظهور خواهد داد.

بازدید کنندگان این نمایشگاه از 112 کشور  در سراسر جهان برای دیدن دستاوردهایی در زمینه های آتش نشانی(پیشگیری)، امنیت و حفاظت، سلامت وامنیت زیستی، مدیریت سرویس ها و امکانات، امنیت فناوری اطلاعات به لندن می آیند. نمایشگاهی با بیش از 27000 بازدید کننده حرفه ای که برای حیطه های تخصصی عدد قابل توجهی است.

تعداد اسپانسرهای این نمایشگاه به بیش از 100 شرکت می رسد.

در این نمایشگاه هر روز سمیناری رایگان برای بازدید کنندگان برگزار می شود؛ سمینارهایی در مورد آخرین گرایشات تکنولوژی همراه با ارائه راهکارها و توصیه ها و آموزش های جذاب به بازدیدکنندگان، که فرصت خیلی خوبی است. در تصویر زیر به برنامه زمان بندی این سمینارها اشاره شده است:

سمینار-نمایشگاه-IFSEC

در پایان باید به سه سخنران مهم روزهای نمایشگاه اشاره کنیم که در واقع هر روز یکی از این شخصیت ها بر روی مباحث مهم در حیطه های مرتبط صحبت خواهند کرد.

در تصویر زیر سخنران و زمان سخنرانی ها آورده شده است.

نمایشگاه-IFSEC

اگر چه شاید رابطه مستقیمی بین سخنرانان و نوع سخنرانی ها وجود نداشته باشد اما می شود فهمید که مسائل امنیتی در سال جدید بیشتر مد نظر مسئولان نمایشگاه باشد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.