ساخت تبدیل HPoE دوربین مداربسته تحت شبکه در همکاری شرکت Axis و Omnitron

ساخت تبدیل HPoE دوربین مداربسته تحت شبکه در همکاری شرکت Axis و Omnitron

شنبه 1395.08.29

شرکت Omnitron Systems سازنده محصولات ارتباطی براساس فیبر نوری از همکاری با شرکت Axis Communications خبر داد.

شرکت Omnitron با همکاری شرکت Axis دست به تولید سیستمهای تبدیل PoE یا انتقال انرژی از طریق شبکه با نام OmniConverter زده است و بر روی دوربین مداربسته تحت شبکه Axis نیز به بررسی و آزمایش آن پرداخته اند.

تبدیل PoE همراه فیبر نوری دوربین مداربسته

استفاده از مزیت کابلهای نوری یا فیبرهای نوری برای افزایش مسافتها و انتقال انرژی الکتریکی بر اساس PoE در دوربینهای مداربسته بر روی کابلهای مسی UTP باعث شد تا OmniConverter تولید شود. محصولی که با تبدیل فیبر نوری – کابل مسی  می تواند قابلیت دوربینهای مداربسته با محدودیت فاصله 100 متری بر روی کابلهای مسی را افزایش دهد. در واقع بصورت تجهیزات تامین انرژی (PSE) می تواند با استانداردهای PoE با 15 وات یا PoE+ با 30 وات و یا HPoE با 60 وات همراه با کابل کشی UTP برای چندین دوربین مداربسته اکسیز تامین انرژی نماید.

شرکت Omnitron اولین شرکت تامین کننده تبدیلهای گیگابیتی High Power 60W است که می تواند در ابعادی کوچک نیازهای چالش برانگیز یک دوربین مداربسته PTZ را برطرف نماید. مدلهای GHPoE/S که ساخته شرکت Omnitron هستند برای استفاده دوربینهای مداربسته تحت شبکه اکسیز با توان 60 وات طراحی شده اند.

تبدیل PoE همراه فیبر نوری دوربین مداربسته

به گفته Greg Poggi از شرکت Omnitron :

شرکت Axis و شرکت Omnitron به همکاری در رابطه با سیستم نظارت تصویری تحت شبکه با استفاده از دستگاههای قابل اعتماد Omitron می پردازند که قرار است مطابق نیاز دوربینهای مداربسته اکسیز باشد. استفاده از ترکیب تبدیل فیبرنوری-کابل مسی و PoE باعث می شود OmniConverter براحتی بتواند انرژی دوربینهای مداربسته را تا فاصله بیشتری انتقال و تامین نماید و نصب دوربین مداربسته را تسهیل و اطمینان کاری را افزایش دهد.

دستگاه تبدیل Omniconverter برای شبکه های گیگابیتی و شبکه سریع تولید می شود که می توانند برای بهبود شبکه های ستاره ای (متشکل از Hub و Spoke) و daisy-chain بکار گرفته شود و بخوبی براساس زیرساخت فیبرهای نوری بکار گرفته شود. این محصول دارای گارانتی مادام العمر و از استاندارد محدوده دمایی صنعتی یا تجاری برخوردار است.

تبدیل PoE همراه فیبر نوری دوربین مداربسته

مدیر توسعه تجارت Axis درباره این همکاری گفت :

از طرف شرکت اکسیز به شرکت Omnitron در ورود به برنامه همکاری تکنولوژی خوش آمد می گویم. OmniConverters ها یک مکمل قدرتمند برای دوربینهای مداربسته اکسیز بحساب می آیند و ما در انتظار همکاری در پروژه های آینده هستیم.

شرکت Axis در بازار تصاویر ویدئویی تحت شبکه از شرکتهای پیشتاز به حساب می آید و یکی از شرکتهای سازنده سیستمهای نظارت تصویری خلاق است. شرکت Omnitron هم درحال ایجاد یک خط تولید جدید برای راهکارهای تبدیل PoE، PoE+ و HPoE 60 وات بر اساس پلتفرم سازگار با دوربینهای مداربسته است. همکاری دوجانبه برای هر دو شرکت به راهکاری تحت شبکه منجر می شود که نیازهای بازار سیستمهای نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته تحت شبکه را نیز در بر خواهد داشت. در آخر راهکاری ساده، بصرفه و ارزان و قابل اطمینان برای گسترش و افزایش طول شبکه های نظارت تصویری و مهمتر دوربینهای مداربسته خواهد بود.

در پایان چیزی که واضح است سعی شرکت Axis در رقابت با قابلیتهای چالش برانگیز Uniview برای بازار این شرکت است. البته نه با قیمت مناسب محصولات Uniview و نه در سطح آسیا، بلکه در جایی مثل اروپا و آمریکا می تواند این راهکار جدید را تبلیغ نماید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.