کلیپهای تبلیغاتی از ویژگی های جالب دوربین مداربسته Uniview

کلیپهای تبلیغاتی از ویژگی های جالب دوربین مداربسته Uniview

يکشنبه 1395.04.27

هفته گذشته شرکت Uniview در کلیپهایی کوتاه ویژگیهای هوشمند بکار رفته در دوربین مداربسته Uniview را به نمایش گذاشت. در کلیپها به ویژگی تشخیص ورود به محوطه، عبور از خط و همچنین قابلیت ردیابی خودکار هوشمند پرداخته شده است. شما را به دیدن این تصاویر دعوت می کنیم.

در کلیپ اول قابلیت بسیار جالب ردیابی خودکار هوشمند دوربین مداربسته Uniview را مشاهده می کنید. جالب به نظر می آید که بطور هوشمند دوربین شیئی یا جسم متحرک را به محض ورود به تصویر زیر نظر می گیرد و تنها به زمان عبور از خط پیش فرض بسنده نمی کند. 

در این کلیپ تشخیص عبور از خط بنمایش در آمده است. جالب است که خط فرضی عبور قابلیت ثبت بشکل منقطع را داشته باشد و در صورت قطع در دو نقطه بازهم دوربین دچار مشکل نمی شود.

 
 این کلیپ ویژگی تشخیص ورود به محوطه را بحالت آزمایشی نمایش می دهد. در این کلیپ بخوبی نشان داده شده است که با ورود یک شی به محوطه ردیابی اجسام متحرک اطراف همچنان امکان پذیر خواهد بود.
 
در کلیپ آخر دوربین مداربسته Uniview IPC252ERA-X22DUG مورد آزمایش قرار گرفته است. این دوربین 2 مگاپیکسلی به منبع نور IR با برد 120 متر مجهز است. قابلیت زوم اپتیکال این دوربین 22X است که در تصویر می توانید به کیفیت آن بخوبی پی ببرید.
 
 

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.