NVR جدید شرکت داهوا با پردازنده اینتل و 48 ترابایت حافظه

NVR جدید شرکت داهوا با پردازنده اینتل و 48 ترابایت حافظه

شنبه 1395.09.20

رکوردر  NVR608R در سری محصولات ULTRA شرکت داهوا قرار دارد و در دو سری 608R و 608 به بازار عرضه شده اند. پسوند R نشان دهنده قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Redundant Power یا منبع تغذیه مضاعف در نسخه اول بوده است.

این محصول داهوا در بین NVR های Ultra قابلیت پشتیبانی از دوربینهای مداربسته 4K را از خانواده اصلی محصولات به ارث برده است و می تواند پهنای باند ورودی حداکثر 384 مگابیت را پشتیبانی نماید. این NVR می تواند دوربین مداربسته ای با رزولوشن 12 مگاپیکسل را پشتیبانی نماید و در دو نسخه حداکثر 64 و 128 کاناله می تواند دوربینمهای مداربسته تحت شبکه را مدیریت نماید.

با توجه به پشتیبانی از ذخیره سازی RAID، نسخه های 0، 1، 5، 6، 10، 50 و 60 در NVR608R در اختیار کاربران قرار دارد. قابلیت ذخیره سازی با استفاده از کدک فشرده سازی H.265 بهبود یافته و تکنولوژیهایی مثل ردیابی هوشمند (Smart Tracking) هم می تواند کمک کننده باشد.

پردازنده این NVR از پلتفرم سی پی یوهای 4 هسته ای اینتل بوده و سیستم عامل این دستگاه نیز از پایه لینوکس بصورت Embeded Linux بهره برده است. خروجی های تصویری این NVR داهوا شامل 2 پورت HDMI با رزولوشن حداکثر 3840*2160 و VGA خواهد بود.

Dahua NVR609

علاوه بر کدک تصویری H.265، از کدک H.264 و MJPEG هم پشتیبانی کرده و در هر کانال تصویری می تواند از پهنا باندی در محدوده حداقل 16 کیلوبیت تا 20 مگابیت در ثانیه پشتیبانی نماید.

برای تهیه نسخه پشتیبان کاربران می توانند از پورتهای USB3.0 (USB2.0LAN و eSATA استفاده کنند. NVR داهوا دارای 8 کانال ذخیره سازی با پورت SATA III با پشتیبانی حداکثر 6 ترابایت بر روی هر کانال است.

قابلیت ANR بمنظور رکورد تصاویر در لحظات قطع ارتباط شبکه بر روی کارت حافظه و POS برای تعیین رفتار مشتریها در خرید، نقشه حرارتی(Heatmap) و IVS می توانند این NVR را برای کاربران کار آمدتر نماید. البته بر روی برچسبهای محصول عباراتی مثل تشخیص چهره، شمارش افراد و تشخیص سرقت هم وجود دارد که تا در عمل تست نشوند نمی توان بر روی آنها تکیه کرد.

ابعاد این NVR برای نصب در داخل راک سرور برابر 2U می باشد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.