رشد 163درصدی شرکت Hikvision در بخش آمریکای شمالی

    رشد 163درصدی شرکت Hikvision در بخش آمریکای شمالی

    يکشنبه 1395.03.30
    شرکت Hikvision در بخش منطقه ای آمریکای شمالی، در 17 ماه اخیر بیش از 163% رشد داشته است. Hikvision به یکباره یکی از برزگترین حضورهای فیزیکی در بین رقبای منطقه ای را در آمریکای شمالی به ثبت رساند.
    این توسعه مهم ما را با موفقیت ها و اولویت های شرکت Hikvision بهتر آشنا خواهد کرد. در این مقاله، به مقایسه اعدادی پرداخته شده است که برای رقبای درجه اول همچون Axis و Avigilon معنا داراست.

    رشد Hikvision

    در گزارشهای Hikvision به این موارد اشاره شده است:
      240 کارمند مشغول به کار در آمریکا و کانادا حضور دارند.
    • که این تعداد بسرعت در حال افزایش هستند( در ابتدای سال 2015: 91 کارمند شاغل بودند)
     بیش از 110 کارمند که مختص به بخش های  فروش، مدیریت فروش، حسابهای شهروندی و کانال پشتیبانی می باشند.

    نه تنها تعداد کارمندان بخش منطقه ای آمریکای شمالی Hikvision رشد سریعی داشتند(بر اساس گزارشات وضعیت مالی، تعدادشان دوبرابر شده است)، بلکه سایز کلی Hikvision نیز درحال حاضر بسیار بزرگ شده است.

    مقایسه با دیگر شرکت ها :

    بغیر از چند شرکت بزرگ پیشرو در صنعت سیستم نظارت تصویری،بقیه شرکت های تولید کننده سیستم نظارت تصویری با تعداد کارمندان اندکی در بخش آمریکای شمالی (در بخش هایی مثل فروش، بازاریابی، ..) مشغول به کار هستند.

    تنها شرکت های انگشت شماری مثل Axis و Avigilon هستند که از حیث تعداد نیروی کار فراوان رقیب Hikvision محسوب می شوند و یا از این شرکت سبقت گرفته اند.

    برای مثال شرکت Axis در بخش فروش آمریکای شمالی ، با داشتن چندصد نفر کارمند با Hikvision در رقابت است. به همین ترتیب، شرکت Avigilon نیز حتی جدا از کارمندان شاغل در کارخانه آمریکای شمالی، دارای تشکیلات وسیعی است.

    چرا این موضوع مهم است؟

    کیفیت تصویر خوب و قیمت بسیار پایین محصولات Hikvision عامل بسیار مهمی برای این گسترش است. البته شما نمی توانید تنها با داشتن فروشندگان و با تکیه بر این دو پارامتر رشد کنید. سروکار داشتن با مردمی که به شما اعتماد دارند، محلی سازی سرویسها، پشتیبانی در محل، در ارتباط بودن با آدمها و کمک به آنها در محل حضورشان، همگی پارامترهای حیاتی برای گسترش بحساب می آیند.

    بعلاوه، این تصادفی نیست که شرکت هایی مانند Axis و Avigilon به این قدرت و عظمت که امروزه هستند دست یافته باشند و درواقع سازمانی وسیع و چند لایه را تشکیل داده باشند.

    اینکه Hikvision تمایل و توانایی سرمایه گزاری به این میزان را در تیم کاری داشته باشد نیز پارامتر مهمی برای گسترش Hikvision بحساب می آید.

    منظور از میزان سرمایه گذاری وقتی مشخص می شود که بدانید تمامی نیروهای کاری شرکت هایک ویژن در آمریکای شمالی شهروندان آمریکایی هستند و با دستمزد بالای شرکت های غربی به آنها حقوق داده می شود.

    شک داریم که خیلی از افراد در صنعت سیستم نظارت تصویری بتوانند حجم و سرعت بسیار بالای رشد بخش آمریکای شمالی Hikvision را درک کنند.

    سبقت در بازار :
    Hikvision درحال سبقت گرفتن از رقبای خود هم در زمینه فروش و هم در زمینه حضور فیزیکی در آمریکای شمالی است.

    در حالی که تعداد زیادی از رقبا با کاهش رشد در فروش و استخدام نیرو روبرو هستند، Hikvision کاملا وضعیت متفاوتی دارد. اگر Hikvision بتواند این وضعیت را حفظ کند، نفوذشان در بازار منطقه ای آمریکای شمالی در مقایسه با رقبا در چندسال اخیر بی سابقه و بی رقیب خواهد شد.

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.