گزارش درآمدهای هایک ویژن در سال 2016

گزارش درآمدهای هایک ویژن در سال 2016

شنبه 1395.11.30

شرکت هایک ویژن در بیانیه ای به درآمدهایش در سال 2016 اشاره کرد که باید کمی منتظر باشیم تا شرکتهای پژوهشی مثل IHS یا memoori و شرکتهای مالی نیز آنرا تصدیق یا رد نمایند. البته نگاهی هم به منابع دیگر انداختیم که خبری از گزارش کامل سال 2016 بدست نمی آمد. باید تا پایان سه ماهه اول سال 2017 صبر کنیم تا بطور کامل خروجی شرکت هایک ویژن در سال 2016 را داشته باشیم.

آمار فروش هایک ویژن در سال 2016

در تصویر بالا، نمودار سبز نشان دهنده گزارش سه ماهه نخست، نارنجی سه ماهه دوم(گزارش مالی)، آبی سه ماهه سوم، قرمز هم سه ماهه پایانی می باشد.

در این گزارش مالی آمده که شرکت هایک ویژن در سال 2016 به درآمدی معادل 4.67 میلیارد دلار رسیده و با رشدی 26.69 درصدی توانسته سال 2016 را پشت سر بگذارد.

سود عملیاتی هایک ویژن برابر 998 میلیون دلار (با رشدی 24.84 درصدی) و سود کلی فروش 1.2 میلیارد دلار (با رشدی 23.56 درصدی) بوده است.

آمار فروش هایک ویژن در سال 2016

در تصویر بالا  اعداد ستونها از راست به چپ به این ترتیب هستند : گزارش سه ماهه سوم 2015 - گزارش سه ماهه چهارم 2015 - گزارش سه ماهه اول 2016 - گزارش سه ماهه دوم 2016 - گزارش سه ماهه سوم 2016

اگر دقت کنید میزان رشد مالی 3 ماهه چهارم سال 2016 هنوز توسط بسیاری از منابع گزارش مالی مثل سایت بورس چین، موسسه اعلام گردش مالی مارکهای تجاری و سهام گوانژو تعیین و اعلام نشده است.

به گفته شرکت Hikvision بیشترین سرمایه های تخصیصی این شرکت مربوط به بخش تحقیق و توسعه (R&D) بوده که برای ابداع تکنولوژیها، سیستم توسعه محصولات کامل، سازگاری راهکارهای جامع صنایع، توسعه کسب و کارهای جهانی و شبکه های کاری آینده و مدیریت و اجرای بهبود موثر در آینده بکار گرفته شده اند.

در سال گذشته هایک ویژن شرکت Pyronix را خریداری کرده و با ترکیب دو تکنولوژی امنیتی در سیستمهای نظارت تصویری و تشخیص ورود، سعی در افزایش قابلیتها و مزیتهای تولیدات در بازار داشت. همچنین هایک ویژن شبکه توزیع خود را با تاسیس دفاتری در کشورهای شمالی و روسیه، کره جنوبی و قزاقستان، انگلستان، خاور میانه و آمریکا برای افزایش پشتیبانی محلی از بازارهای منطقه ای، گسترش داد.

هایک ویژن اعلام کرده که مرکز تحقیق و توسعه جدیدی را با ایجاد موسسه تحقیقاتی در آمریکای شمالی(با همکاری مرکز کانادایی هایک ویژن) ایجاد کرده است تا بتواند به خلق نوآوریها، تولید محصولات نو تکنولوژی بر اساس نیازهای شرکا و کاربران جهانی ادامه دهد که در همین باره CCTVONLINE نکاتی را در روزهای آینده بیان می نماید.

از اینکه با cctvonline.ir همراه بودید خوشحالیم.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.