حرفه ای ترین سری NVR شرکت Milestone سه ماهه چهارم 2016 وارد بازار می شود

حرفه ای ترین سری NVR شرکت Milestone سه ماهه چهارم 2016 وارد بازار می شود

دوشنبه 1395.06.29

جدیدترینNVR  های شرکت Milestone از سری Husky

شرکت مایل استون (Milestone) جدیدترین NVR های رده حرفه ای خود را با عنوان Husky M550A و Husky M500A روانه بازار خواهد کرد. در اعلام اخیر این شرکت آمده است که NVR های جدید Husky M550A می توانند در سطح دستگاههای VMS بصورت یکپارچه و چند دستگاهه توسعه یابند. این دومین خبر این شرکت در 6 ماه گذشته است که درمورد ساخت NVR های فوق پیشرفته به کاربران داده می شود.  سری جدید دستگاههای Husky با دو عنوان M500A و M550A بصورت بلوکی و مجتمع در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگیهای برجسته NVR شرکت Milestone:

  • نرخ تضمینی ضبط تصاویر با انتقال اطلاعات به میزان حداقل 600 مگابیت بر ثانیه به ازای حداکثر 512 دوربین مداربسته (حداکثر 1400 مگابیت)بر روی یک NVR
  • قیمت رقابتی و ارزش بالای محصول نسبت به هزینه خریداری
  • نصب پیش فرض سیستم عامل ویندوز 10 یا نرم افزارهای Milestone XProtext  با نسخه های Corporat یا Expert
  • کنترلر RAID بهینه شده برای جریان مداوم داده های تصویری و پشتیبانی از RAID بفرمهای 5,6,10 و 50
  • هارددیسکهای داخلی وسترن دیجیتال بنفش مختص استفاده در سیستمهای نظارت تصویری (Western Digital Purple Drives)
  • دستگاهی یکپارچه با قابلیت افزونگی که در هنگام از کارافتادگی سرور بصورت Hot یا Cold به ذخیره سازی ادامه می دهد!
  • بهینه سازی بار لحظه ای دستگاهها و مدیریت تغییرات لحظه ای
  • سه سال گارانتی بین المللی
  • طراحی با جایگیری 2U در رک
NVR شرکت Milestone

ذخیره سازی حرفه ای در کلاسی پیشرفته

شرکت Mileston اعلام کرده است که دستگاه Husky M550A در سه ماهه چهارم سال 2016 در نمایشگاهها رونمایی خواهد شد. مدل جدید بر مبنای پلتفرم و طراحی Hunsky با منبع تغذیه مضاعف با اولویت استفاده تجاری به بازار عرضه می شود و از سیستم شبکه Intel X550 نیز بهره مند خواهد بود. از این شبکه ارتباطی با پهنای باند 10 گیگابیت، در سیستمهای ذخیره سازی حرفه ای شرکتهایی مثل EMC، Dell و HP با تکنولوژی iSCSI و FCoE (Fiber Channel Over Ethernet) استفاده شده است.

مدلهای جدید NVR شرکت Mileston بعنوان راهکار حرفه ای ذخیره سازی بگونه ای طراحی شده اند که احتمال از کار افتادگی در هنگام دسترسی به داده ها به حداقل برسد.

مصرف برق در دیتاسنترها مسئله مهمی بحساب می آید که پیامدهای زیست محیطی نیز بهمراه دارد. برای کاهش دمای تولید شده دستگاه M550A، از طراحی بهینه شده بر مبنای تکنولوژی Intel در دستگاههای PC استفاده شده است. در این طراحی در عوض با صرفه جویی هزینه برق مصرفی، بر روی سیستم خنک کننده، عمر قطعات سخت افزاری و پیامدهای محیط زیستی مفیدتر هزینه خواهد شد.

کارایی بالا در ابعادی فشرده

این NVR با طراحی سخت افزاری ویژه و پیشرفته، جهش مهمی را بر مبنای سری موفق M50A تجربه خواهد نمود. در آزمایشها و بررسی های انجام شده این دستگاه توانسته است تا 1400 مگابیت داده را در هنگام ضبط تصاویر منتقل و مدیریت نماید.

با بهره گیری همزمان از کنترلر RAID که برای ضبط تصاویر ویدئویی بهینه سازی شده است(RAID 5,10)، به یک دستگاه NVR حرفه ای با بالاترین کارایی ممکن خواهید رسید. ضمن اینکه M550A یک NVR با 64 ترابایت حافظه داخلی است که هر درایو قابلیت Hot Swap یا تعویض سریع و در لحظه هارددیسک را خواهد داشت.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.