فروش ویژه پکیج محصولات هایک ویژن با 40 درصد تخفیف!

فروش ویژه پکیج محصولات هایک ویژن با 40 درصد تخفیف!

شنبه 1395.11.16

در ادامه مسابقه تخفیف و شکست قیمتها، هایک ویژن تخفیف بی سابقه ای را بر روی پکیج برخی محصولاتش ارائه کرده است. این شرکت در اقدامی عجیب بر روی پکیج محصولاتش با عنوان “Super Value Kits” تخفیف فروش 40 درصدی اعمال کرده است.

در این مقاله بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد و به این اقدام دوباره و کاهش قیمت دوربینهای مدار بسته هایک ویژن می پردازیم تا بیشتر از علت آن مطلع شویم.

اقدام به فروش پکیج محصولات هایک ویژن

هایک ویژن در خبرنامه ماه ژانویه (دی-بهمن ماه 1395) به معرفی محصولات سبد فروش ویژه خود پرداخت :

تخفیف ویژه محصولات هایک ویژن

در این معرفی آمده است که اولین سری از پکیج محصولات هایک ویژن شامل رکوردر و دوربینهای مدار بسته ای می شود که برای کسب و کارهای کوچک و محلهای اقامت مناسب خواهند بود.

کاهش قیمت و تخفیف ویژه Hikvision

قیمتها تا 40 درصد پایینتر از قیمت معادل خرید دوربین مدار بسته و خرید رکوردر بصورت مجزا خواهند بود :

تخفیف ویژه محصولات هایک ویژن

اخیرا هم تعدادی از شرکتهای سازنده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری اقدام به فروش دوربینهای مدار بسته 720P/1.3MP کردند که بتازگی خط تولید آنها بسته شده بود. اما در هر صورت این پکیجهای شرکت هایک ویژن همگی دارای تجهیزات نظارت تصویری با رزولوشن 1080P هستند.

دوربینهای مداربسته آنالوگ HD هم با قیمتی در حدود 30 دلار (120 هزارتومان) در حال فروخته شدن هستند در حالی که دوربینهای مدار بسته تحت شبکه با قیمتی حدودا دوبرابری (250 هزارتومان) از برند هایک ویژن در دسترسند که این نشان می دهد مسابقه فروش در محصولات رده پایین هم همچنان ادامه دارد.

زمان محدود فروش ویژه هایک ویژن

شرکت پخش کننده ADI بعنوان عامل فروش ویژه محصولات هایک ویژن برای این مدل فروش تاریخی 1 ماهه تعیین کرده است:

تخفیف ویژه محصولات هایک ویژن

اما از آنجایی که واضح است هر ماهه ADI در این 1 سال گذشته تا به امروز در حال ادامه این روند بوده است که انتظار می رود همچنان ادامه یابد.

سود و زیان

هایک ویژن بوضوح تا به امروز بر روی فروش ویژه این محصولات ضرر کرده است. هایک ویژن مخارج 300 کارمند محلی را می پردازد تا بتواند این فروش را بصورت محلی داشته باشد و بعلاوه ADI هم این تخفیف اعمال شده بر روی فروش را نیز داشته و از هایک ویژن قطعا سود برده است.

Hikvison در حالی که در حد Axis پول خرج می کند اما می خواهد قیمتها را در حد Longse پایین آورد. این کار دوامی نخواهد داشت.

تاثیرات رقابت قیمت هایک ویژن

بیشتر شرکتهای ارائه دهنده محصولات قدیمی در بازار که شاید این محصولات را خریداری کنند با این مسابقه قیمت بازهم به رده های پایین تر بازار خواهند رفت(مثل Nuvico، Everfocus، Speco).

ما واقعا نمی فهمیم که چطور قرار است با کاهش همزمان قیمتها بازهم hikvision دراین بازار پایدار بماند. از طرف دیگر شاید بعدها مجبور به اینکار شوند و فعلا هم بخاطر این کار همه چیز از دست برود.

اولین شرکتی که می تواند رقابت کند داهواست که علتش هم حضور در چین بعنوان رقیب قیمتی هایک ویژن است. اما داهوا برند جوانتری است و معلوم نیست با این کار چقدر ضرر متحمل خواهد شد.

در هر صورت در این جنگ قیمت دوربین مدار بسته قطعا کشته هایی وجود دارند اما برنده هم بخاطر جراحاتش سر از بیمارستان در خواهد آورد که بنظر وضع هایک ویژن اینطور خواهد بود. با سرمایه گذاری های هنگفت Hikvision قاعدتا مقام برتر را می تواند در دست بگیرد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.