ارسال همزمان تصاویر از دوربین مداربسته به تلفن همراه

    ارسال همزمان تصاویر از دوربین مداربسته به تلفن همراه

    پنجشنبه 1394.06.05

    همزمان با توسعه روز افزون شبکه های کامپیوتری و اینترنت وضعیت برای نظارت و مدیریت تصاویر با دوربین های مدار بسته هوشمند پیشرفته تر بسیار فراتر از قبل شده است. قیمت بالای محصولات نظارتی این امکان را برای مجهز کردن خانه ها محیا نمی کرد ولی سامسونگ با ارائه دوربین های تحت شبکه خانگی هوشمند این توانایی را به ما می دهد تا همزمان تصاویر را با کیفیت (وضوح ۶۴۰×۴۸۰ و ۳۰ فریم در ثانیه) در گوشی های موبایل دارای سیستم اندروید و آیفون مشاهده کنیم.
    در نمایشگاه CES 2012 نماینده ی آمریکایی شرکت سامسونگ از محصول جدید دوربین های هوشمند خود رونمایی کرد. از ویژگی های آن می توان به کیفیت ۱.۳ مگاپیکسلی اشاره کرد که مجهز به WiFi است و توسط آن می توان تصاویر کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی خود را مستقیماً از طریق تلفن همراه خود مشاهده کرد.در ضمن نصب و راه اندازی این نوع دوربین ها نسبت به مدل های مشابه خود بسیار ساده و آسان می باشد. با فشار دادن دکمه تعبیه شده روی دوربین و دکمه WPS روی روتر ، دوربین شروع به فعالیت می کند.
    با قرار دادن و تنظیم نمودن این دوربین روی میز و یا با نصب آن روی دیوار و با زدن دکمه شروع فعالیت آن، تصاویر گرفته شده بصورت فیلم ضبط می شود حتی در تاریکی هم با وجود LED ها و نمایشگرهای مادون قرمز امکان دریافت تصاویر وجو دارد و در آخر تمامی این فیلمها روی یک حساب شخصی یوتیوب آپلود می شود.
    از دیگر دوربین های مشابه می توان به مدل IZON اشاره کرد که فقط روی iphone قابل نصب است اشاره کرد ولی دوربین مذکور سامسونگ بخاطر نصب و استفاده آسان آن نسبت به رقیب خود در رده بالاتری قرار دارد.

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.