DVR های جدید شرکت داهوا : HCVR 7000-4M

DVR های جدید شرکت داهوا : HCVR 7000-4M

شنبه 1395.07.24

شرکت داهوا در سری جدید DVR های سازگار با HDCVI سعی نموده راهکاری بصرفه تر و با قیمت بهتر برای نقل و انتقالات تصاویر HD ارائه نماید. این سری جدید با نام HCVR 7000-4M از رکوردرهایی برخوردار خواهد بود که با تکنولوژی HDCVI و رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسلسازگاری بهتری دارند.

سری HCVR 7000-4M جدیدترین محصول از سری دستگاههای DVR خواهد بود که با تکنولوژی HDCVI سازگار بوده وقادر است تصاویر HD را نیز در مسافتهای طولانی با هزینه ای کمتر ارسال نماید. این سری DVR ها از حداکثر 16 کانال ورودی HDCVI یا CVBS، 8 کانال دوربین مدار بسته تحت شبکه، 16 کانال پخش زنده تصاویر و 16 کانال نمایش تصاویر ضبط شده پشتیبانی خواهد کرد.

کارائی مناسب

HCVR می تواند از ورودی 2+4، 8+4، 8+16 دوربین مداربسته تحت شبکه پشتیبانی نماید و برای هر کانال قادر است رزولوشنی بالغ بر 5 مگاپیکسل HD (1920*2560)  را برای ضبط تصاویر یا نمایش زنده ارائه نماید. قابلیت تشخیص خودکار HDCVI/CVBS ، می تواند سیگنال دوربینهای مداربسته متصل را بدون نیاز به تنظیمات خاصی تشخیص دهد.

این قابلیت کاربر پسندتر و مناسب تر از روشهای قدیمی است. همچنین کدک هوشمند H.264+ بکار رفته در این محصولات می تواند بدون نیاز به کوچگترین تغییری بر روی کیفیت یا تنظیمات دوربینهای مدار بسته، میزان مصرف پهنای باند و حافظه مورد استفاده را تا 70% بهینه نماید. رکوردرهای سری HCVR 7000-4M می توانند در آینده توسط بروزرسانی نرم افزار فرم ور، از HDCVI 4K نیز پشتیبانی نمایند.

قابلیتهای هوشمند

سری رکوردرهای HCVR 7000-4M با استفاده از قابلیت IVS داخلی (سیستم تصاویر هوشمند) می توانند اجسام متحرک را تشخیص و آنالیز نمایند. HCVR از قابلیت هوشمند انتخابی برخوردار است که می تواند رفتار چندین جسم متحرک را در صحنه تشخیص و تحلیل نماید. یعنی براحتی می توانید با تعیین محدودیت جابجایی برای اجسام و استفاده از قابلیت محصولات جدید داهوا، از گم شدن یا دزدیده شدن یا جابجایی آنها مطلع شوید.

IVS از تحلیلگر Tripwire  برخوردار است که به دوربین مداربسته قابلیت تشخیص عبور از خط را نیز می دهد. بعلاوه این سری محصولات از دیگر قابلیتهای هوشمند مثل تشخیص چهره و جستجوی هوشمند برخوردار خواهند بود.

با توجه به توضیحات شرکت داهوا، سعی شده است این سری محصولات از قیمتی بمراتب مناسب تر و نصبی آسانتر برخوردار باشند. بگفته شرکت داهوا این سری محصولات بدلیل قابلیت پشتیبانی از محصولات متنوع غیر از برند داهوا و با توجه به قیمت و کارایی می توانند در کاربردهایی همچون نظارت فرودگاهها، مراکز خرید، مدارس، مراکز شهری، موقعیتهای شخصی و ... بکار گرفته شوند.

ضمن اینکه شرکت داهوا بر روی این موضوع تاکید دارد که طیف وسیع محصولات مورد پشتیبانی باعث می شود نیازی به استفاده از دستگاه VMS وجود نداشته باشد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.