آمار مالی و فروش محصولات وسترن دیجیتال منتشر شد.

آمار مالی و فروش محصولات وسترن دیجیتال منتشر شد.

چهارشنبه 1395.08.19

شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرده است که با درآمد کلی معادل 4.7 میلیارد دلار و درآمد عملیاتی 232 میلیون دلاری سه ماهه منتهی به سپتامبر را پشت سر گذاشته است. در این دوره 366 میلیون دلار معادل 1.28 دلار در هر واحد کاهش و افت سهام و ارزش سرمایه را نیز تجربه کرده است.

میزان افت GAAP، بخشی به تصاحب سهام دیگر شرکتها توسط شرکت وسترن دیجیتال (مثل SanDisk) و تصحیح قیمت گذاری محصولات بر می گردد که باعث تولید بدهیها و کسری بودجه نسبت به برنامه ریزی قبلی شده است. جدا از این عوامل، میزان درآمد عملیاتی معادل 632 میلیون دلار و میزان در آمد ناخالص برابر با 341 میلیون دلار یا 1.18 دلار در واحد هر سهم بوده است.

در سه ماهه سوم سال 2016 شرکت وسترن دیجیتال درآمدی معادل 3.4 میلیارد دلار را که شامل بازگشت سرمایه ای 322 میلیون دلاری و خالص بازگشتی 283 میلیون دلاری بوده را تجربه کرده است. میزان در آمد عملیاتی غیر GAAP هم در 3 ماهه گذشته برابر با 405 میلیون دلار بوده است که با رشد نسبت به دوره قبلی در این زمان بدست آمده است.

در سه ماهه اول 2017 شرکت وسترن دیجیتال پیش بینی 440 میلیون دلاری خواهد داشت و در واقع حساب مالی سال 2016 را با کسر هزینه های قانونی و ضرر ناخالص با 4.1 میلیارد دلار خواهد بست. در نیمه دوم سال 2016 شرکت وسترن دیجیتال عنوان کرده بود که بخشی از سهام خود را برای فروش در بورس معادل با سود نقدی و خالص نیم دلار برای هر سهم عرضه خواهد کرد.

بگفته استیو میلیگان مدیر عامل وسترن دیجیتال :

ما از نتایج و کارکرد سه ماهه منتهی به سپتامیر 2016 راضی هستیم. بطوری که در این سه ماهه توانستیم سهام شرکت SanDisk را نیز در ماه May از آن شرکتمان کنیم.

درخواستها برای هارددیسکها و محصولاتی بر مبنای حافظه فلش بسیار بیشتر از قبل بود و علت آن نیازمندی به فضاهای موبایل و فضای ابری می تواند باشد. در این بخش بیشتر از بازار کامپیوترهای شخصی به سمت محصولات ذخیره سازی رو آورده اند. ما از رفع نیاز مشتریان با یک پلتفرم جدید توسط وسترن دیجیتال بر اساس نیازسنجی گسترده مشتریان خوشحالیم.

تیم وسترن دیجیتال بخوبی در حال کار بر روی پروژه های مورد نیاز مشاغل بزرگ است که شامل یکپارچه سازی HGST، SanDisk و WD خواهد بود و رسیدن به نسل بعدی تکنولوژی NAND  از برنامه های اصلی ماست. برای افزایش یکپارچگی در رسیدن به حافظه های NAND سه بعدی بروی اهداف میانی در رسیدن برنامه ریزی کرده و در حال طی نمودن مراحل هستیم.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.