رشد بازار تجهیزات نظارت تصویری هند با گسترش آگاهی های مصرف کنندگان در آینده نزدیک

رشد بازار تجهیزات نظارت تصویری هند با گسترش آگاهی های مصرف کنندگان در آینده نزدیک

يکشنبه 1395.03.09

براساس گزارش موسسه تحقیقاتی 6W بازار سیستم نظارت تصویری هند برای کسب 2.43 میلیارد دلار تا سال 2020 برنامه ریزی کرده است. در گزارشی جداگانه، سازمان ها تخمین زده اند که در سال 2015 ارزش ترانزیت کشتیرانی به چیزی در حدود 160 میلیون دلار رسیده است.

کارشناس ارشد در بخش الکترونیک موسسه 6W می گوید:

افزایش فعالیت های تروریستی، نیاز به مانیتورینگ از راه دور و رشد سرمایه گذاری های دولتی بر روی شهرهای هوشمند باعث حرکت در مسیر رشد بازار سیستم نظارت تصویری هند می شود. افزایش محیط های کاری نسبت به محیط های مسکونی،در بخش حمل و نقل و سلامت، با رشد آگاهی ها و درخواست دیگر شهرها نیز روبرو شده اند که پیشتر در حال رشد در بازار سیستم نظارت تصویری در هند بوده اند.

برخی دیگر از متخصصین اشاره می کنند که با وجود رشد، بازار حفاظتی هنوز درحال کسب پتانسیل لازم در این کشور است.

به گفته مدیر عامل شرکت سیستم های حفاظتی و اتوماسیون ریالتی: بازار در حال رشد بوده و قدم های خوبی برداشته شده است اما من احساس می کنم که هنوز هم در مرحله طفولیت خود قرار دارد. فکر می کنم میتواند حداقل 4 یا 5 سال  دیگر تا زمان بلوغ آن زمان باقی باشد زیرا امنیت همچنان به نگرانی اصلی تبدیل نشده است.

می توان سناریویی را بعنوان مثال بیان کرد که در شهرهای مختلف دیده می شود. اکثر ساختمان های بزرگ در این شهرها دارای نوعی تمهیدات حفاظتی و آتش سوزی است اما بخوبی حفظ و نگهداری نمی شوند و ساکنین نیز نگران آنها نیستند. اما آگاهی مردم باعث دیدن تغیرات می شود، زیرا بخصوص باعث بهبود قدرت خرید مشتری و تبلیغات و عمومیت رسانه ای می شود.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.