گزارش موسسه IHS : شرکت یونی ویو (Uniview) مقام هشتم سال 2015 سیستمهای نظارت تصویری

گزارش موسسه IHS : شرکت یونی ویو (Uniview) مقام هشتم سال 2015 سیستمهای نظارت تصویری

شنبه 1395.06.13

شرکت یونی ویو (Uniview) بعنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تولیدکننده سیستمهای نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته بر اساس پلتفرم تحت شبکه (IP) همانطور که در مطلبی بتفصیل درباره رقابت Uniview با شرکتهای رقیب، برند Uniview گفته شد بسرعت درحال پیشی گرفتن از رقبای چینی و بین المللی خویش است.

شرکت یونی ویو در آخرین ماه سال 2011 میلادی تاسیس شد. این شرکت تنها در سومین سال تاسیس خود (2014) توانست بعنوان دومین تولیدکننده بزرگ تجهیزات نظارت تصویری چین و سومین فروشنده از نظر سهم بازار در چین(درآمد منتهی سال 2014) باعث شگفتی رقبا شود.

در نیمه اول سال 2015 با 1916 نیروی خود بیش از 600 نوع محصول خلاقانه معرفی نمود. یعنی هر دو روز یک محصول جدید و بنوعی ابداع جدید روانه بازار نمود.

حال با این پیش زمینه نگاهی هم به آمار موسسه IHS می اندازیم.

بر اساس گزارش موسسه IHS، شرکت Uniview در سال 2015 توانسته است دربین شرکتهای بزرگ تولید کننده سیستمهای نظارت تصویری و تجهیزات CCTV بین المللی، مقام هشتم را از آن خود کند. نکته جالب اینجاست که این شرکت در سال قبل آن یعنی در سال 2014 در مقام دوازدهم این لیست قرار داشته است و در یک سال 4 رتبه در جدول صعود داشته است. شرکت یونی ویو نسبت به سال 2014 میزان سهم بازار خود را از 1.3 درصد به 1.8 درصد افزایش داده است و در بازار چین هم توانسته مقام سوم خود را حفظ نماید. برای آنکه بدانید این مقام چقدر سخت حفظ شده است باید بگوییم سهم بازار شرکت یونی ویو نسبت به شرکت رقیبش در مقام چهارم، دو برابر بیشتر است.

بر اساس گزارشات IHS شرکت Uniview در تولید دوربین مداربسته امنیتی تحت شبکه با دو پله صعود توانسته در مقام هفتم جهانی قرار بگیرد. ضمن اینکه در تولید Encoder ها نیز در مقام چهارم بین المللی قرار گرفته است. برای اولین بار نیز تجهیزات VMS تولیدی این شرکت در رتبه هفتم بازار بین المللی قرار گرفته است.

در جدول زیر می توانید میزام سهم بازار و رتبه بین المللی شرکت یونی ویو را در سال 2015 مشاهده نمایید:

آمار شرکت یونی ویو Uniview 2015

بگفته قائم مقام شرکت Uniview:

در سال 2015 بعنوان چهارمین سال تاسیس شرکت یونی وی، میزان رشدی بیش از 2 برابر نسبت به سال قبل را تجربه کرده ایم. محصولات شرکت یونی ویو در بیش از 80 کشور بفروش می رسد و در 5 سال آینده ما نه تنها در لیست دارندگان بزرگ سهم بازار صعود خواهیم داشت بلکه در تولید، امنیت و کیفیت تجهیزات نیز در بازار جهانی ارتقاء رتبه خواهیم داشت.

با نزدیک شدن به پایان سال 2016 میلادی باید منتظر رشد بیشتر این شرکت باشیم.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.