سوئیچهای جدید OT System محافظ دوربین مداربسته در مقابل رعد و برق

سوئیچهای جدید OT System محافظ دوربین مداربسته در مقابل رعد و برق

دوشنبه 1395.07.12

محصول جدید OT System برای حفاظت از دوربینهای مداربسته در برابر شوک الکتریکی

اصابت غیر مستقیم رعد و برق معمولا باعث قطع ناگهانی برق و از کار افتادگی دستگاهها و قطع درختان و تخریباتی در زمین و تمام اشیاء در مسیر تخلیه خواهد شد. انرژی الکتریکی و تخلیه ناگهانی رعد و برق می تواند تمام سیستم نظارت تصویری را کاملا نابود سازد. دوربینهای مداربسته، سیستمهای ذخیره سازی و اتصالات نیز از کار می افتند و معمولا قابل بازگشت نخواهد بود. شاید اشکال اصلی کار به سویچ شبکه بر می گردد.

شرکت OT System با تولید سوئیچهای جدید می تواند با حفاظت در برابر شوک الکتریکی تا 6 کیلو ولت (6KV) از تمام سیستمهای نظارت تصویری در برابر خطر اصابت رعد و برق محافظت نماید.

از آنجاییکه اغلب سویچهای شبکه تنها توان مقابله و حفاظت در برابر شوک الکتریکی حداکثر تا 1 یا 2 کیلوولت را دارند شرکت OT System سوئیچهای شبکه 8 پورتی تولید کرده است که می تواند شبکه را در برابر شوکهایی تا 6 کیلو ولت حفاظت نماید.

این سوئیچها می توانند در دو سری با یا بدون قابلیت PoE با پورتهای 2 گیگابیتی SFP یا FX SFP خریداری شوند. سوئیچهای جدید این شرکت از VLAN، Flow Control، مدیریت مرکزی، تنظیمات کنسولی و تحت وب، CLI و SNMP برخوردارند. این سوئیچها بیشتر به منظور استفاده در دستگاههای مدیریت نظارت تصویری تولید شده اند که براحتی از طریق سایت مانیتورینگ ریموت قابل دسترسی و عیب یابی نیز باشند. از ویژگیهای منحصر به فرد این محصول قدرت تحمل دمایی در محدوده 40 درجه زیر صفر تا 75 درجه بالای صفر است.

سوئیچ OT SYSTEM

این سوئیچهای شبکه می تواند برای مقاصدی مثل سیستمهای نظارت تصویری ریلی، نظارت ترافیک شهری، اتاقهای کنترل پست برق نیز مورد استفاده قرار گیرند.

ویژگیهای برجسته :

  • کنترل امنیتی با شرایط محیطی متغیر
  • بهره مندی از سیستم مدیریت دستگاههای نظارتی (SDM)
  • حفاظت الکتریکی 6kV
  • تعمیر نگهداری و مدیریت گرافیکی با منبع تغذیه 30W PoE
  • تحمل محیطی بالا در محدوده دمای -40 الی 75 درجه سانتی گراد
  • رابط گرافیکی تحت وب، رابط کاربری کنسول سریال، پیکربندی با دستورات CLI

 

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.